Archief - update met strak budget

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

indeaars

Legacy Member
hey kleine webaapjes,

ik wil een kleine update uitvoeren voor ongeveer 500 euro en ben van plan
processor, graka, geheugen en moederbord eruit te knallen.
dit leek me wel leuk:
AMD ATHLON64 939 3200+
MSI NX6600GT 128MB PCI-EXPRESS GEFORCE 6600 GT
2x KINGSTON 512MB PC3200 VALUERAM
MSI K8N NEO4-F

iemand suggesties of advies? het moet namelijk geen vliegtuig worden (zit nu toch op een PII 233mhz) gewoon een pc voor dagelijks gebruik en occasioneel wat spelen.

bedankt

Speciall

Legacy Member
mss wat meer info over je huidig systeem?
want als die bijvoorbeeld een voeding van 250W heeft zou ik het niet proberen :-)

Hou er ook rekening mee da ouedre kasten soms niet groot genoeg zijn,
eventueel een Aopen QF50 kastje en je hebt een zeer stil systeem.

Davion

Legacy Member
- Wij zijn geen webaapjes, beetje respect kan percies geen kwaad.
- Config is goed.

indeaars

Legacy Member
Speciall zei:
mss wat meer info over je huidig systeem?
want als die bijvoorbeeld een voeding van 250W heeft zou ik het niet proberen :-)

Hou er ook rekening mee da ouedre kasten soms niet groot genoeg zijn,
eventueel een Aopen QF50 kastje en je hebt een zeer stil systeem.

ja daar heb ik al rekening mee gehouden. huidige kast is een monster met 450 watt voeding. weet er niemand een goede winkel, liefst online, waar ik dit allemaal kan kopen? ik heb me namelijk gebaseerd op tones.be maar het kan zijn dat er betere opties bestaan.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Als ie online bestellen ziet zitten maakt dat niet echt uit e.
Tip: in Duitsland is alle hardware gevoelig minder duur... maarja... onze Belgische economie... :p

indeaars

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Als ie online bestellen ziet zitten maakt dat niet echt uit e.
Tip: in Duitsland is alle hardware gevoelig minder duur... maarja... onze Belgische economie... :p

was ik eigenlijk al van plan en inderdaad voor hetzelfde geld krijg je er de betere processor én betere grafische kaart bovenop. nu zoek ik nog iemand die een goede duitse winkel kan aanraden uit ervaring en de bestelbon vliegt de deur uit. bedankt voor alle hulp mannen! :niceone:

edit: heb eens de zoekfunctie gebruikt: https://www.beyondgaming.be/archive/aankoopadvies.55/pc-shops-duitsland.393839

Stormboy

Legacy Member
Ik heb zelf al wat spullen besteld bij hardwareversand.de. Tot nu toe ben ik daar zeer tevreden van. Er is nog niks mis mee gegaan, dus over RMA en zo kan ik niks zeggen.
Om hardware prijzen te vergelijken in Duitsland is deze site ook nuttig: www.geizhals.net/deutschland.

vinnieman

Legacy Member
:offtopic:
Stormboy zei:
Ik heb zelf al wat spullen besteld bij hardwareversand.de. Tot nu toe ben ik daar zeer tevreden van. Er is nog niks mis mee gegaan, dus over RMA en zo kan ik niks zeggen.
Om hardware prijzen te vergelijken in Duitsland is deze site ook nuttig: www.geizhals.net/deutschland.

Ben je die zelf gaan halen..of heb je die laten opsturen? En wat was de gemiddelde leveringstijd??

Stormboy

Legacy Member
@vinnieman: Dat wordt geleverd via DHL, ik denk niet dat ze een magazijn hebben waar je zelf kan gaan afhalen. De leveringstijd: vanaf het uitvoeren van de overschrijving tot het effectief leveren was gem. ongeveer een week, dacht ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan