Archief - tv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

homie2582

Legacy Member
hallo, ik zou graag een tv willen kopen om BF3 op te spelen. budget is 300 euro. Weten jullie de beste tv die ik kan kopen voor die prijs?

homie2582

Legacy Member
PS3 ja er komen speakers aan, die ik gebruik voor mijn pc. ik heb nu een scherm voor mijn pc, een samsung px2370, ik kan er ook een ps3 op aansluiten maar ik ben niet tevreden van de kwaliteit. Dus ik zou graag een afzonderlijke tv willen kopen.

Mr. Humphries

Legacy Member
hoever ga je ervanaf zitten?

Want als je met dat budget naar een 32" wil gaan kijken, zal de kwaliteit ook niet veel soeps zijn. Dus best is om terug voor een monitor te gaan kijken, omdat je dan niet moet betalen voor de tuner die er al inzit.

Een voorbeeldje: ALTERNATE - HARDWARE - Monitoren - LED - Iiyama E2773HDS-B1

of deze: DELL Dell UltraSharp U2312HM 58cm (23 inch) LED breedbeeldmonitor VGA,DVI-DP (1.920 x 1.080) zwart - EUR : Dell-monitoren: lcd-flatpanels & breedbeeldschermen | Dell België

camino

Legacy Member
homie2582 zei:
is het verschil groot tussen die LG en Samsung tv?

LG= philips

Dienen samsung heeft alvast 1hdmi ingang meer dan de LG.
Tenzij je dat nie uitmaakt. :)

homie2582

Legacy Member
dus maakt niet zoveel uit?
want dan pak ik wel de goedkoopste

Tribal

Legacy Member
Samenwerking tussen LG en Philips is al ff voorbij. Philips gebruikt nog wel panelen van LG, maar tegenwoordig gebruiken ze praktisch alle soorten door elkaar. De Samsung heeft een hoger contrast en lagere zwartwaarde tov de LG (S-PVA , Samsung>S-IPS, LG).

camino

Legacy Member
homie2582 zei:
dus de samsung is dan beter?

Ik zou sowieso voor de samsung gaan ja, Kweet nie, lg, philips, op gebied van tv's blijf ik er liever van weg. Das een persoonlijke keuze natuurlijk en ook mijn ziens bij mensen die ik ken en vooral philips heeft me nog niet overtuigd ook.

Sony vind ik ook wel goed alleen het geluid van de boxen is meestal niet top te noemen, samsung ook oke en mooi in prijsklasse ook, panasonic is meestal ietsje duurder ook maar ook oke.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik blijf dan weer liever weg van Samsung als ik iets koop dat het toch zeker meer dan 2 jaar moet uithouden.

Vele samsung tv's van 2, 3 jaar terug beginnen het nu te begeven door minder goede condensators.

Philips is niet echt slecht hoor. Ze zijn een stap vooruit gegaan t.o.v. vroeger. Zeker vanaf de 8000 reeks. Sony daarentegen vind ik eerder achteruit gaan. Vooral hun backlightbleeding en kijkhoek valt tegen.

homie2582

Legacy Member
ja en wat is dan de beste die ik voor mijn bedget kan nemen? of zijn ze allemaal even goed?

Mr. Humphries

Legacy Member
wel: die LG :). Rond dat budget zijn de meeste inderdaad hetzelfde.
Probeer ze anders ook eens uit in de winkel als je niet zeker bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan