camino
Legacy Member
playforfun91 zei:Camino, je bent niet verplicht om te luisteren naar me maar koop aub géén Philips. Tenzij het over de 8000-series of 9000-series gaat. Alles eronder geeft mogelijk goed beeld maar ze gaan snel stuk. Ik heb gewerkt bij VDB, ik heb duidelijk kunnen zien waar veel klachten over waren. En nu Philips de TV's zelf niet meer gaat produceren gaat het er niet op verbeteren. 6000 series en 7000 series waren nog acceptabel als je geluk had. Ik ben wel gek van albilight ... daarom staat er thuis ook een 8000-series.
bvb: 6606H en 5606H bijv. das een 6000 & 5000 series. De 5000 is rommel.
En ja ... 3 weken levertijd. Tis één van de vele redenen waarom ik dépri werd bij VDB. Je verkoopt dan een schoon stuk ... 3 weken levertijd. Bye bye klant. Ik moet wel zeggen dat de officiële shop van panasonic hem zelf niet voorradig heeft.
Philips komt er toch nie in zenne, tis nie ik tegen philips ben, ik heb een dvd recorder gehad van philips zeer tevreden van geweest enz...
Maar idd, op tv's zag ik al snel dat niet top was.
Ik denk het een sony,samsung of panasonic zal worden maar zoals ik zeg, tmoet eentje zijn die ze deze week al meteen kunnen meenemen.
Wat denk je van deze;
UE37D5720RSXXN
. Waarom zou je bij een full hd tv, dat er niet bij zetten, maar wel erbij zetten dat hem HD-ready is? Ok hij is ook hd-ready maar dit is toch slechte marketing.
. Mijn pa had eens naar de 94cm gaan kijken en opeens vond deze deze toch wat klein uitkwam haha, was wel gieren maar ik vind ook een grotere tv de dag van vandaag beter, komt beter tot z'n recht.