Archief - Televisie aankopen +- 500 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ignorance:)

Legacy Member
Die G30 is dan niet meteen aan te raden om video op af te spelen wegens te beperkte ondersteuning, maar wat ik doen zou doen is gwn mijn budget met 50 of 100 eur verhogen en naast die G30 nog een apparte mediaplayer kopen (of een htpc :d)

jabo

Legacy Member
Ik heb me vorige maand deze gekocht voor 386 euro (kan nog goedkoper)
Panasonic Viera TX-L42E3E prijzen | Electronics | Tweakers.net Pricewatch
heb lang getwijfeld tussen plasma of deze en neem wat er over plasma/lcd allemaal gezegd wordt met een korreltje zout,al zegger er 100 plasma is beter voor jou ogen is lcd miss wel 100x beter is net zoals met geluid,en wat is een tv zonder calibiratie?
normaal kijk ik films altijd op de projector maar degene die ik al op deze led heb gezien vond ik toch meer dan goed genoeg zeker met de prijs in het achterhoofd.

Henne

Legacy Member
Ignorance:) zei:
Die G30 is dan niet meteen aan te raden om video op af te spelen wegens te beperkte ondersteuning, maar wat ik doen zou doen is gwn mijn budget met 50 of 100 eur verhogen en naast die G30 nog een apparte mediaplayer kopen (of een htpc :d)

Een HTPC zal wat duur uitvallen :p. Enig advies voor een mediaplayer?

Ignorance:)

Legacy Member
jabo zei:
Ik heb me vorige maand deze gekocht voor 386 euro (kan nog goedkoper)
Panasonic Viera TX-L42E3E prijzen | Electronics | Tweakers.net Pricewatch
heb lang getwijfeld tussen plasma of deze en neem wat er over plasma/lcd allemaal gezegd wordt met een korreltje zout,al zegger er 100 plasma is beter voor jou ogen is lcd miss wel 100x beter is net zoals met geluid,en wat is een tv zonder calibiratie?
normaal kijk ik films altijd op de projector maar degene die ik al op deze led heb gezien vond ik toch meer dan goed genoeg zeker met de prijs in het achterhoofd.

Ik ken eig niemand, ook niet hier op het forum die voor plasma heeft gekozen en het zich achteraf beklaagd heeft kwa beeldkwaliteit...

Als je eender welke mediawinkel binnenstapt proberen ze je zowat altijd een lcd of led aan te smeren, terwijl mensen die zich er wat meer in verdiepen veelal voor plasma gaan...

Van de huidige generatie LCD/LED kan ik eig niets zeggen maar ervaring met voorgaande modellen heeft me wel geleerd dat indien ik LCD/LED kocht ik geen Panasonic zou nemen! Veel liever samsung of LG (plasma is een ander verhaal natuurlijk :p)

jabo

Legacy Member
Ignorance:) zei:
Als je eender welke mediawinkel binnenstapt proberen ze je zowat altijd een lcd of led aan te smeren, terwijl mensen die zich er wat meer in verdiepen veelal voor plasma gaan...
wat ze in de winkel zeggen daar trek ik me niks van aan laat meestal direct merken dat ik niet gediend ben met een verkoper die aan mijn oren komt zagen,
heb zelf ogen in mijn kop en kan zelf we beslissen wat ik het best vind heb daar een ander zijne raad niet voor nodig.
wat wel een feit is hoor het graag dit of dat is beter een tv of dat nu plasma,led,lcd is zal pas goed zijn als die isf gecalibreerd en hoeveel doen er dat met hun aangekochte plasma?

dat degene die een plasma kopen zich het nog niet beklaagd hebben daar kan ik perfect inkomen maar ik vond deze voor hetgeen ik hem gebruik zeker meer dan goed,dat meningen verder fel kunnen uiteen liggen kan best want ik zou nooit naar een samsung of LG omkijken maar dat wil verder niet zeggen dat ik me iets zal laten aansmeren waar ik niet achter sta.

Ufhur

Legacy Member
Bon hij heeft er ene gekocht in de winkel, volgens mij overpriced en dergelijke, maar de tv stond hem aan. Ben benieuwd.

Toch merci :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan