Archief - Televesie uit de Aldi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rustinvrede

Legacy Member
Beste,

Ik zou graag een game-tv kopen.
Het is echt puur om te gamen en deze week
staat er een advertentie in de Aldi.

MEDION® LIFE® P17058 (MD 30503)

Het is inderdaad één uit de Aldi.
Maar een LCD-TV die FULL HD is en 106CM,
voor 400 euro vindt je niet echt snel..
Ik wil vooral weten of deze geschikt is voor te gamen qua responstijd en andere gegevens.

Is 5ms (wel gray to gray) snel genoeg voor games (xbox360)?

Greetz

hey69

Legacy Member
bajaat.Tegenwoordig zijn quasi elke tv s wel meer as voldoende voor te gamen op ps3, xbox.

camino

Legacy Member
Rustinvrede zei:
Beste,

Ik zou graag een game-tv kopen.
Het is echt puur om te gamen en deze week
staat er een advertentie in de Aldi.

MEDION® LIFE® P17058 (MD 30503)

Het is inderdaad één uit de Aldi.
Maar een LCD-TV die FULL HD is en 106CM,
voor 400 euro vindt je niet echt snel..
Ik wil vooral weten of deze geschikt is voor te gamen qua responstijd en andere gegevens.

Is 5ms (wel gray to gray) snel genoeg voor games (xbox360)?

Greetz

Das idd geen geld alleen hoop ik voor u deze een tijdje zal meegaan, das in feite de enige vrees die je moet hebben :) maarja, da kan bij eender welke toestel zijn.

Mja, alst toch maar om te gamen enzo is is da meer dan voldoende, da hoeft geen dure tv te zijn dan.
Ik heb alleen wat schrik voor die levensduur/kwaliteit van die tv.

Ik ken meerdere mensen die bv medion laptop hebbe gekocht en ik mocht er eens mee surfen en was nogal teleurgesteld.

Maar soit; tis geen geld en als je 2j garantie hebt zit je toch al 2j safe natuurlijk en voor da geld maar :).

FVico

Legacy Member
camino zei:
Das idd geen geld alleen hoop ik voor u deze een tijdje zal meegaan, das in feite de enige vrees die je moet hebben :) maarja, da kan bij eender welke toestel zijn.

Mja, alst toch maar om te gamen enzo is is da meer dan voldoende, da hoeft geen dure tv te zijn dan.
Ik heb alleen wat schrik voor die levensduur/kwaliteit van die tv.

Ik ken meerdere mensen die bv medion laptop hebbe gekocht en ik mocht er eens mee surfen en was nogal teleurgesteld.

Maar soit; tis geen geld en als je 2j garantie hebt zit je toch al 2j safe natuurlijk en voor da geld maar :).


3jaar garantie bij den aldi:p

Che Guevara

Legacy Member
Zero Grav zei:
Op redcoon staan er verschillende 42" Full HD televisies rond de 430 - 600 euro. Ik zou dan toch die kleine meerkost nog betalen voor zo'n televisie, want de kwaliteit van die Aldi televisies is nu ook niet direct all that.
Misschien zelfs overwegen iets kleiner te gaan en dan een beter paneel voor dezelfde prijs te kopen.

LCD TV / LED TV / Plasma TV - LCD-TV 42'' (107 cm)*| redcoon België

ik heb hier nen opera 42 inch staan dus aldi tv

heb nen lg 37 en 32 inch gehad , samsung 32 en philips 32
geen enkele kwam qau beeldkwaliteit in de buurt van diene opera
en service van opera ging heel snel
service lg is een ramp

lg van januari kapot in juni
staat hier nog steeds kapot
kwamen aan huis herstellen
ze hebben de afspraak al 3 maal afgebeld

Rustinvrede

Legacy Member
Oké tot nu toe al bedankt voor de vele comments! Danku.
Ik ben vooral bang voor vertraging tijdens het gamen
of is die 5ms (gray to gray) echt wel voldoende?

hey69

Legacy Member
tv's die niet meer mee kunnen volgen zijn er al wa jaren niet meer zene

FEW

Legacy Member
Rustinvrede zei:
Oké tot nu toe al bedankt voor de vele comments! Danku.
Ik ben vooral bang voor vertraging tijdens het gamen
of is die 5ms (gray to gray) echt wel voldoende?
16ms is de grens waaronder je het niet meer zal merken. (Op enkele uitzonderingen na natuurlijk)

J.V.

Legacy Member
Hier ook geen problemen met aldi-televisies,
de onze staat hier al 11jaar en er is nog steeds niets op aan te merken.
Ik heb een vriendin die een laptop had van de aldi, en die heeft het 7jaar lang uitgehouden (tot vorig jaar aangezien de batterij het voor bekeken hield).

camino

Legacy Member
Rustinvrede zei:
Oké tot nu toe al bedankt voor de vele comments! Danku.
Ik ben vooral bang voor vertraging tijdens het gamen
of is die 5ms (gray to gray) echt wel voldoende?

Die ms doet er niet veel meer toe de dag van vandaag, als je een tv ziet staan van bv 2 ms en die ernaast 5ms dan zit daar geen tot bitter weinig verschil op, niks om je zorgen over te maken.

Gaetanvdb01

Legacy Member
Wij hebben hier ook een tv staan van de aldi, wij zijn er zeer content mee! en kheb ook nog een monitor (27" full hd) staan van aldi, ook perfect!

Rustinvrede

Legacy Member
Geachte klant,

Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.


Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de klantendienst van de fabrikant, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.

Wij kijken uit naar uw bezoek
Uw ALDI-team


Als ik niet tevreden ben breng ik ze gewoon terug?
Ik denk dat ik ze dan toch eens ga proberen niet? :D

Rustinvrede

Legacy Member
Dankuwel iedereen,
Ik laat zaterdag eens weten hoe ze is
en als ze in orde is cva en als er problemen optreden zallek het ook laten weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan