dimio111
Legacy Member
hey,
Aangezien mijn oude homeserver het heeft begeven ben ik opzoek naar een nieuwe server.
Zeer belangrijk is het stroomverbruik!
Dit moet zo laag mogelijk.
En hij zal vooral dienst doen als teamspeak 3 server.
Ik heb deze in gedachte.
Deze koop ik niet hier aan, is maar een link.
Nu is de vraag, is die proccesor krachtig genoeg om +- 100 slots op teamspeak 3 aan te kunnen?
Ik vermoed dat dat wel moet kunnen, maar een beetje info van een betere server kenner dan ik is welkom.
Thx anyway's
Aangezien mijn oude homeserver het heeft begeven ben ik opzoek naar een nieuwe server.
Zeer belangrijk is het stroomverbruik!
Dit moet zo laag mogelijk.

En hij zal vooral dienst doen als teamspeak 3 server.
Ik heb deze in gedachte.
Deze koop ik niet hier aan, is maar een link.

Nu is de vraag, is die proccesor krachtig genoeg om +- 100 slots op teamspeak 3 aan te kunnen?
Ik vermoed dat dat wel moet kunnen, maar een beetje info van een betere server kenner dan ik is welkom.

Thx anyway's


