Skidz
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een Tablet.
Nu wil ik er niet direct 500 euro aangeven natuurlijk.
Eigenlijk wil ik gewoon kennis kunnen maken met Tablets en Android.
Wat zullen de doeleinden zijn: Films,Facebook,Skype(?),Angry Birds(etc).
Ik weet niet of Skype gaat via tablet.
Maar als dit gaat dan zou een camera aan de voorkant van de Tablet ook wel handig zijn.
Zoals ik zei ik wil er niet al te veel aan geven. Maar ik wil ook gene brol waarvan het touchscreen traagt volgt en constant vastloopt.
Mvg,
Ik was wat aan het rondkijken op tweakers en kwam op de Blackberry Playbook.
NU vraag ik me af welke voor/nadelen het BB OS brengt tov Android.
Ben op het moment een review aan het lezen en het lijkt me zeer deftig.
Nu ben ik aan het denken om gewoon een 16GB model te nemen en dan gewoon films apart op SD kaartjes te zetten.
Lijkt me goedkoper.
Nu wil ik er niet direct 500 euro aangeven natuurlijk.
Eigenlijk wil ik gewoon kennis kunnen maken met Tablets en Android.
Wat zullen de doeleinden zijn: Films,Facebook,Skype(?),Angry Birds(etc).
Ik weet niet of Skype gaat via tablet.
Maar als dit gaat dan zou een camera aan de voorkant van de Tablet ook wel handig zijn.
Zoals ik zei ik wil er niet al te veel aan geven. Maar ik wil ook gene brol waarvan het touchscreen traagt volgt en constant vastloopt.
Mvg,
Ik was wat aan het rondkijken op tweakers en kwam op de Blackberry Playbook.
NU vraag ik me af welke voor/nadelen het BB OS brengt tov Android.
Ben op het moment een review aan het lezen en het lijkt me zeer deftig.
Nu ben ik aan het denken om gewoon een 16GB model te nemen en dan gewoon films apart op SD kaartjes te zetten.
Lijkt me goedkoper.
