nakedbarrel
Legacy Member
Even melden dat ik vorige donderdag bij Mediamarkt de Eee Pad in handen heb gehad en doordat het zo vlot ging hem ook ineens heb meegenomen. Moet zeggen dat het na enkele dagen een op het eerste zicht goede aankoop lijkt. Iedereen bedankt voor de zeer handige en uitgebreide tips!
