kay-gell
Legacy Member
Dag,
ik zou binnenkort een tabletpc willen kopen.
Ben niet zo ne dwaas die onmiddellijk voor Apple gaat dus kom ik hier eens wat raad vragen.
Ding zou eigenlijk voornamelijk dienen om simultaan twee agenda's op te laten lopen via outlook.
En ik zou graag de agenda's van mijn collega's kunnen zien die beiden wél een ipad hebben.
ik zou binnenkort een tabletpc willen kopen.
Ben niet zo ne dwaas die onmiddellijk voor Apple gaat dus kom ik hier eens wat raad vragen.
Ding zou eigenlijk voornamelijk dienen om simultaan twee agenda's op te laten lopen via outlook.
En ik zou graag de agenda's van mijn collega's kunnen zien die beiden wél een ipad hebben.