Archief - surround

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
sony

dat dom ding zegt de hele tijd leg de disc in terwijl ik geen disc heb en ik op alle knopkes zit te duwen en er niets gebeurd buiten die fucking disc

als ik tv aanduid en ik ga naar mijn tv kanaal hoor ik alleen maar via mijn tv en die boxen niet

ik kan ook niet meer terug naar mijn instellingen :s wa voor brol isda vent

iemand???????????????????????,

pstubru

Legacy Member
Mag ik vragen om het volledige type van jouw Sony receiver eens mee te geven. En gebruik aub de functie Edit als je nog een zinnetje wil toevoegen. Ik kan begrijpen dat je wat geïrriteerd geraakt dat het niet meteen werkt zoals je wil maar daar hebben wij eigenlijk geen boodschap aan.

pstubru

Legacy Member
Ok dat zijn 2 verschillende modellen, je hebt deze wellicht van je handleiding. Ik veronderstel dus dat het om de 340 variant gaat. Die heeft dus slechts 1 hdmi aansluiting als ik het goed heb. Die melding van insert disc mag je negeren hoor je hebt waarschijnlijk per ongeluk ergens op gedrukt. Staat de lade open ? Wat de aansluitingen betreft wou ik eerst graag het type van je TV om na te zien of hij beschikt over ARC, tenzij je zelf het antwoord weet op deze vraag.

Kiiilerke

Legacy Member
pstubru zei:
Ok dat zijn 2 verschillende modellen, je hebt deze wellicht van je handleiding. Ik veronderstel dus dat het om de 340 variant gaat. Die heeft dus slechts 1 hdmi aansluiting als ik het goed heb. Die melding van insert disc mag je negeren hoor je hebt waarschijnlijk per ongeluk ergens op gedrukt. Staat de lade open ? Wat de aansluitingen betreft wou ik eerst graag het type van je TV om na te zien of hij beschikt over ARC, tenzij je zelf het antwoord weet op deze vraag.

http://i53.tinypic.com/153wxhf.jpg

foto van achterkant type weet ik niet


als ik naar een dvd kijk via het surround systeem zelf werkt alles maar als ik naar tv wil kijken of ps3 werkt er niks

pstubru

Legacy Member
1) Staat de lade nu open/is die insert disc boodschap al weg ?
2) LET OP: Geen hdmi kabels loskoppelen/aansluiten terwijl het toestel aanstaat. Om je geluid van je Toshiba Tv terug te koppen naar je Sony surround kan je eerst eens allebei de hdmi poorten moeten proberen, op je Sony surround bron tv kiezen en dan zal je meteen zien of het geluid uit je boxen komt. (voorwaarde je hebt ARC aangezet bij het doorlopen van het Quick setup menu)
3) Als dat niet lukt zal je het geluid moeten terugkoppelen via het aansluitpunt (5) op je tv. Ik vermoed dat dat de analoge out is want je foto is niet echt duidelijk

Succes !

Edit : ik zie dat je op hardware hierover een nieuwe tread hebt gestart. Gelieve je antwoord op mijn vragen daar te posten.

Kiiilerke

Legacy Member
snap er niets van ik ga het gewoon terug brengen naar de winkel fuck da

moloko

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
snap er niets van ik ga het gewoon terug brengen naar de winkel fuck da

Zeker doen en een Denon receiver vragen.Veel betere kwaliteit.En hierbij ook 5.1 KEF boxen.Dat gaat pas geluid geven.

Succes.

Mr. Humphries

Legacy Member
moloko zei:
Zeker doen en een Denon receiver vragen.Veel betere kwaliteit.En hierbij ook 5.1 KEF boxen.Dat gaat pas geluid geven.

Succes.

Dat slaat toch op niet veel?

Je kan eender welke receiver kopen met eender welke speakers ...

Ik denk dat de TS niet al te veel afweet over het aankopen van zulke spullen. Helaas moet je wat van de aansluitingen en de mogelijkheden kennen om van zulk een geluid te kunnen genieten ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan