Archief - [SURROUND] Surround 5.1 TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Leuk dat u mijn bericht leest,


U hebt misschien mijn vorige thread gelezen over een plasma tv, deze zou 50 inc bedragen en komt te hangen in een ruimte van 6 x 5 meter. Bose wordt mij overal af geraden wegens prijs/kwaliteitsverhouding. Wat raad u mij dan aan voor een surround set van de prijs 1600 ongeveer. Weet iemand hier goede speakers voor? Ik had al gedacht aan KEF (die eitjes). MAAR let er op mag niets hout of zo aan zitten het moet alla design van BOSE.


Mvg,

Ward.

dendaak

Legacy Member
Véél te zwaar het moeten echt kleine boxkes blijve en niet op zo'n groote "pilaren" meer zo'n fijn staandertje.

Merci voor u hulp al !

dendaak

Legacy Member
De eerste en de onderste zien er niet mis uit,. . . zijn deze van top kwalieit ?

Skyscraper

Legacy Member
Zou ik niet kunnen zegge maar samsung is meestal van hoge kwaliteit, weet iemand hier meer over?
De eerste heeft deze special functies:
Met DivX-videocompressie is het mogelijk om een 2 uur durende film op te slaan op een
gewone CD-R (DivX is voor filmbestanden wat Mp3 is voor audiobestanden). De Samsung
HTS-systemen en DVD-spelers zijn in staat om CD’s met DivX af te spelen.

De laatste:

HDMI
De HDMI-aansluiting is een 100% digitale aansluiting die beeld én geluid in perfecte kwaliteit naar uw apparatuur stuurt.
Design match
Deze Home Cinema Sets sluiten qua design perfect aan bij uw Samsung LCD -televisie.
USB 2.0 port
Plug een digitale mediaspeler in de USB-poort en u kunt muziek, foto’s en films direct afspelen op uw televisie.
DivX
De Samsung HTS-systemen en DVD-spelers zijn in staat CD-ROM’s met DivX (MPEG4), bijvoorbeeld van internet, direct af te spelen.

dendaak

Legacy Member
Dankuwel zijn er nog mensen die hier op willen reageren aub?

dendaak

Legacy Member
Nog mensen die speakersweten aan te raden ?

En waar zijn gallo boxen te krijgen ? wij zouden liefst onze tvkopen bij bartvoet.be of stereorama.be maar, ik zou liefst alles in 1 winkel kopen niet 1 tv in die winkel en de speakers in de andere.

dendaak

Legacy Member
Omdat de mensen prolly de tv komen instaleren en als ze dan van een ander winkel ook nog is komen om de surround set te instaleren of zo,. .. gaan die zich tochafvragen waar die nieuwe tv van komt?

Vitabis

Legacy Member
ja en dan, das toch nie uw probleem
en precies of die geven daar om

Dakantochnie

Legacy Member
O.a. Frans Van Eeckhout verkoopt die, maar die winkel is wel erg duur.

dendaak

Legacy Member
Dankuwel da kan toch nie. Hebt u nogzo'n speakers, en btw, Bose lifestyle keuren ze die ook zo hard af als de 3.2.1 reeks?

sneax

Legacy Member
wardkennes zei:
Omdat de mensen prolly de tv komen instaleren en als ze dan van een ander winkel ook nog is komen om de surround set te instaleren of zo,. .. gaan die zich tochafvragen waar die nieuwe tv van komt?

lol die gaan zich da ni afvragen die gaan content zijn dat ge hun 1600EUR hebt gegeven voor die boxen

Dakantochnie

Legacy Member
wardkennes zei:
Dankuwel da kan toch nie. Hebt u nogzo'n speakers, en btw, Bose lifestyle keuren ze die ook zo hard af als de 3.2.1 reeks?
Toch wel ja, ook die hebben een gat in hun frequentie.

dendaak

Legacy Member
Wel vreemd ik voel mij presies beetje doof want mijn maat heeft nen bose lifestyle 28, en die klinkt goed in mijn oren maar als je beters kan krijgen voor het geld :) dan is mijn keuze wel gemaakt :).

dendaak

Legacy Member
oké, ... Bose -> NO

Iets anders dus:
Kan iemand mij een lekker home surround set samenstellen voor een prijs van:
1600 euro ? Amplifier + Speakers. . . Speakers, moderne layout zoals bijna in elke thread vermeld geweest is al (sorry dat ik moelijk doe). Lieft alla stijl van bose van look !

Dankuwel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan