eniac
Legacy Member
Simon Meskens zei:En je die review van IGN zegt niet veel, ik heb die ook gelezen, hij is enorm biased. Ik kan even goed een vinden die biased is in de andere richting en je ongelijk bewijzen.
Ach wat, die review is gewoon objectief, maar omdat hij niet vleiend genoeg is voor Apple noem jij dat biased.
Ma ik ga niet discussieren, ik ben gewoon content van mijn Apple producten, als jullie dat niet zijn, dan is het maar zo...
Good for you natuurlijk, maar je moet niet doen alsof Apple het enige bedrijf is dat qua bouw- en geluidskwaliteit er met kop en schouders bovenuit steekt. Elke objectieve bron zal minstens iRiver en Creative mee bovenaan zetten. Lees goed hoe ik niet zeg welk het beste is, ik zeg gewoon dat Apple er niet bovenuit steekt.
Shuffle is gewoon handig, ik wil helemaal geen schermpje. En als je een specifiek liedje wil horen, dan moet je gewoon geen shuffle kopen, niet? Shuffle is gemaakt voor mensen die niet zappen (zoals ik).
Zo een klein stom idee dat me te binnen valt: met andere spelers kan je dat ook. En daarbovenop kan je, als het ooit eens moest voorvallen, ook naar het liedje gaan dat je wil.
Maar neen, we betalen liever wat meer voor een megaspeciaal "wow het kan shufflen en niets anders!"-toestel.

