Skoebiedoe
Legacy Member
http://www.fransvaneeckhout.be/info/index.html
http://users.pandora.be/kvdv.company/
Tuner is gewoon een radio ontvanger en heb je dus niet nodig om een cdke te beluisteren.
(ahja en die opmerking over eltax is gewoon maar om op te merken dat geluid nog altijd persoonlijk is.
Het is niet omdat thorens die goed vind(vind hem soms te merkgebonden met zijn raad) dat jij die ook goed vind.)
http://users.pandora.be/kvdv.company/
Tuner is gewoon een radio ontvanger en heb je dus niet nodig om een cdke te beluisteren.
(ahja en die opmerking over eltax is gewoon maar om op te merken dat geluid nog altijd persoonlijk is.
Het is niet omdat thorens die goed vind(vind hem soms te merkgebonden met zijn raad) dat jij die ook goed vind.)



