Archief - speakers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
Kan je eens de prijs geven van dat ding want ik vind op Google niet bepaald iets.

Bon, om dan maar even kort en krachtig te wezen:
-Let niet op dat THX-certificaat, pure onzin.
-10m? Haha, maximum 4 à 5 meter, en ik ben er quasie zeker van dat ze op bepaalde frequenties ruis geven.
-Draadloze speakers en goede klank is iets wat tot nog toe nooit is samengegaan, net als bij draadloze hoofdtelefoons btw.
-Ik vind er geen informatie over, maar ik denk dat je met 40 watt rms (ipv 310) niet ver naast het reële zal zitten.

LethPhaos

Legacy Member
Ik weet de prijs ook niet, ze moeten een van de weken nog uitkomen denk ik.
Waarom zouden draadloze boxen ruis hebbe? Eigenlijk is dat toch iets al een draadloze headset en die zijn toch vrij ruisvrij? (niet dat ik aan uw oordeel twijfel ^^)

LethPhaos

Legacy Member
Ik ken de prijs ook niet, ze moeten een van de weken / maanden nog uitkomen denk ik.

Waarom ruis? een draadloze koptelefoon is toch vrij ruisvrij, wat is het verschil?

Dakantochnie

Legacy Member
LethPhaos zei:
Ik weet de prijs ook niet, ze moeten een van de weken nog uitkomen denk ik.
Waarom zouden draadloze boxen ruis hebbe? Eigenlijk is dat toch iets al een draadloze headset en die zijn toch vrij ruisvrij? (niet dat ik aan uw oordeel twijfel ^^)
Draadloze headsets ruisvrij? :oink:
Ik heb al veel headsets getest, maar ik heb er tot nog toe geen enkel gehoord die (wanneer ze natuurlijk niet alle hoge en lage tonen eruit smijten) ruisvrij speelde hoor. :s

1337mr.hanky

Legacy Member
btw, draadloze speakers bestaan niet, het signaal is mss wel draadloos, maar de voeding zeker niet, tenzij da 5mW ofzo is :s

310watt rms is trouwens wel veel en dat is reeele, continu vermogen
ruisvrij is zeker ook onmogelijk, daarom ben ik geen voorstander van draadloos

tis nie voorniks dat audiofielen honderden euros uitgeven aan kabels voor hun geluidsinstallatie zo ruisvrij mogelijk te houden, dus draadloos gaat zeker geen goed doen aan de geluidskwaliteit

Dakantochnie

Legacy Member
Dat ding haalt van verre geen 310 watt hoor. ;)
Met 40 watt zal je al veel hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan