Davion zei:
Kaartje word nooit gebenched omdat het geen game kaart is, en als ge ze in benches ziet, is ze de traagste van de hoop.
ik speel met mijn intel integrated graphics perfect counter-strike 1.6 en condition zero op 1280*800, dat zijn oudere games en zo een uberprocessor (tegenover waarvoor die games ontwikkelt waren) doet echt veel ze
dankzij mijn laptop ben ik games beginnen herspelen, games die zeer kwalitatief zijn, maar gewoon niet de nieuwste:
- Alle UT-engine based games (Deus Ex, UT, Tactical Ops, ... )
- Alle Q3,Q2,Q engine based games (Q3, SoF, SoFII, COD, MOHAA, ET, SIN...)
- Rollyercoaster Tycoon
- Sim City
- Sims
- Freelancer
- Freespace
- Flight Simulator tot zelfs 2004 toe (op medium detail, maar da zijde bijna ni)
...
En das met Intel Integrated Graphics 855GME, 915 en hoger biedt nog meer performance.
Maar als ik echt zelf zou kunnen kiezen, zou ik voor deze Vaio gaan (beste laptop de markt gewoon, ik wordt er gewoon geil van

):
http://vaio.sony-europe.com/view/Vi...&site=ite_nl_BE&page=ProductTechnicalFeatures