Archief - Sony Ericsson K300i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juul Cézaar

Legacy Member
Hoi,

Ik ben aan een nieuwe gsm toe, want mijne siemens c62 heeft het na 2 jaar begeven :(

Ik zag dat dieje k300i maar €99 kost bij de phone house. Is da een typefout ofzo? Want die heeft fototoestel, videofunctie, kleurenscherm, etc, terwijl de j300i ook €99 kost zonder al die dingen (enkel kleurenscherm). Of de T630 ziet er ook wel iets fijn uit voor €129?

Welke is de beste voor zn geld enzo? Hij moet wel een tijdje meegaan liefst, maar tegenwoordig zijn alle gsm's zo rap kapot zeker :cry:
Of raden jullie iets anders aan voor een maximumprijs van €100? (of eventueel tot rond de €120)

Thx, Grtz

Spector

Legacy Member
ken nie veel van GSMs de mijne belt enzo heeft kleuren scherm camera en kben der content van maar ik heb tog altijd laten wijsmaken dat ge best binne de Nokia - Samsung blijft...en nie bij siemsens en sony ericsson naart schijnt geen goeie levensduur en veel probleme

Kenshi

Legacy Member
Mja heb zelf de k300i enkele maanden in gebruik en is toch een goed toestel vind ik.
Enkel irritant dat camera altijd geluid maakt als ge ne foto neemt :(

[NeO]-mtr

Legacy Member
Kenshi, als je stiekem foto's wilt pakken zet je maar even het geluid af. ;)
Ik heb ook een K300i en voor z'n prijs ben ik er ferm tevreden van.

Verwacht niet al te veel van de fotokwaliteit, het is goed voor toevallige fotokes te pakken maar niet als volwaardig fototoestel. Voor de rest is de batterlevensduur, geluidskwaliteit, etc.. wel goed, geen klachten gehad tot nu toe. :)

Kenshi

Legacy Member
Mja toestel op stil zetten helpt dus niet bij mij :( stomme vodaphone firmware waarschijnlijk

FEW

Legacy Member
dieje k300i is een pak ouder dan die j300i. daarom dat die even veel kosten.
ik vind die k300i een log beest dus ben ik maar voor de j300i gegaan. tof gsmmeke moet ik zeggen :)

btw. als ge een sony ericsson met een "degelijk" (nog altijd ni zo speciaal) fototoestel wilt, dan moet ge al veel meer afdokken en een k750i kopen.
het fototoestel van een gsm met een slecht fototoestel gebruikt ge uiteindelijk bijna ni omda de kwaliteit zo suckt

Juul Cézaar

Legacy Member
Ja nee tuurlijk is zo een gsm fototoestel niet goed van kwaliteit, maar als je voor dezelfde prijs mag kiezen, dan kies je die met de meeste functies natuurlijk.
Tis toch al beter dan de t630(die nog ouder is denk ik) 0,3megapixel tegenover 0,1.

Maar de k300i heeft ook mp3 functie. Maar betekent dit da ge hem kunt aansluiten op uw pc en mp3 erop zette? Of met een memory stick? En kun je oortjes aansluiten?

Ohja, en is de phonehouse goed kwa service? Kzou gewoon em daar kopen omda ik dan mn oude (half-kapotte) gsm kan binnendoen voor €20. Gaan ze die echt controleren of hij volledig werkt (maakt soms geen verbinding met netwerk, maar uiterlijk is er niks aan te zien, en batterij doe soms raar)? En wanneer krijgt ge meer dan €20 (ze zeggen tot €150)?

Thx, grtz

FEW

Legacy Member
die van mij heeft ook een mp3 functie. de j300i en k300i hebben beide maar 12mb geheugen, en ge kunt hun geheugen niet uitbreiden door een of ander kaartje. dus die mp3 functie is ook al waardeloos.
ge moet dan zelfs nog oortjes kopen + een kabel om aan te sluiten aan uw pc. en da kost al vrij veel.

mijn mening:
ge koopt ne gsm ni voor foto's en ook ni voor muziek. ne gsm is voor berichten en bellen.
als ge foto's wilt koopt ge een fototoestel, als ge muziek wilt, koopt ge ne mp3 speler

Mee

Legacy Member
Kenshi zei:
Mja toestel op stil zetten helpt dus niet bij mij :( stomme vodaphone firmware waarschijnlijk
Heb ik ook hier met mijne K700i (niks Vodafone).
Maar der is nen nieuwen firmware daarvoor (toch voor den K700i :p) op de SE site dat da normaal gezien zou moeten oplossen.
Ik ben hier enkel nog op mijnen datakabel aan't wachten....

Big Taj

Legacy Member
een maat van mij heeft ook de K300i en zoals alle SE gsm's zijn er problemen met de joystick na een tijdje... voor de rest, prachtige gsm

The Frak

Legacy Member
Kenshi zei:
Enkel irritant dat camera altijd geluid maakt als ge ne foto neemt :(

Ik heb ergens eens gelezen dat het juist de bedoeling was dat je gsm geluid maakt als je een foto trekt. Ik dacht dat dit was omwille van privacyredenen, zodat de maatschappij niet in bigbrother-achtige praktijken vervalt.
Dit is dus bij alle gsm's met camerafunctie.

Kenshi

Legacy Member
Yep I know is normaal gezien wettelijk verplicht, maar verandert er niets aan dat het toch irritant is lol

[NeO]-mtr

Legacy Member
Als ik het geluid bij mijne k300 uitschakel dan hoor ik dat irritante geluid niet meer ze. :)

Crazy

Legacy Member
kheb men SE t630 nu al 2jaar, maakt wel geen geluid alsk foto trek :p
Maar idd de joystick is niemeer wat het was, 5 op de 10 keer wil de joystick geen contact geven alsk omlaag duw ma na enkele keren ronddraaien gaat die terug vo een tijdje :crazy:
en de kwaliteit van de camera is nie echt veel. op gsm ist goed ma eenmaal die op pc komt schiet er nieveel meer van over!

pina

Legacy Member
FEW zei:
mijn mening:
ge koopt ne gsm ni voor foto's en ook ni voor muziek. ne gsm is voor berichten en bellen.
als ge foto's wilt koopt ge een fototoestel, als ge muziek wilt, koopt ge ne mp3 speler
idd, dat zegt iedereen in het begin tot je zelf constateert dat het verdomd handig is om alles in 1 apparaat in uw broekzak en altijd mee te hebben ipv 3 apparaten die zowat overal zitten.

en het shuttergeluid is idd wettelijk verplicht. Je kan het omzeilen door naar een gratis nummer te bellen, bvb uw voicemail, en dan de foto te trekken.

Juul Cézaar

Legacy Member
Kheb em dus gekocht bij de phonehouse (onvriendelijke mensen).

Maar die achtergrondverlichting int oranje is echt lelijk :(. Kan ik da ergens veranderen? Of weet iemand da ge da kunt openvijzen en ne led eruit doen of veranderen ofzo? Tis de achtergrondverlichting van de toetsen welteverstaan.

Thx, Grtz

[NeO]-mtr

Legacy Member
Softwarematig veranderen? Nee.
Openvijzen is een optie maar dan verliesde waarschijnlijk wel uw garantie. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan