Archief - Snelle Game Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Hi all,

Dit keer zet ik hier een post in naam van een vriend,
Deze zoekt namelijk een snelle game pc, de pc zal dus hoofdzakelijke dienen om op te gamen, surfen, downloaden, ...

Budget: +- 750€

Benodigdheden: Hardware, Case


TnQ

T€RM!N4T0R

Legacy Member
case = +- hardware e :)
Maar heb je tobo, muis, monitor etc nodig? Of valt er niks te recupereren?

R.Winters

Legacy Member
Alweer tijdje geleden dak dit nog es gedaan eh, maar enfin ^^
Heb dit:

ANTEC SONATA II 450W BLACK
MSI K8N NEO4-F SOCKET 939
AMD ATHLON64 939 3800+ VENICE BOXED SOCKET 939
CORSAIR TWINX 1024MB PC3200 (2X512MB)
WESTERN DIGITAL 160GB-JS 8MB SATA300 7200RPM
ASUS EN6600GT SILENCER HDTV 256MB PCI-EXPRESS GEFORCE 6600GT

Totaal prijs: €745

kanibaal

Legacy Member
Muis etc is inorde , enkel de pc

@ Winters : Dieje 3800+ zou ik eerder een 3000+ make ( ik heb mijne venice 3000 nu overclocked die gelijk is aan een 4100+ dus ... )
En eventueel een betere videokaart of is deze ok ?

ZyphO

Legacy Member
als jij ervan zeker bent een 3000+ te nemen en die voor hem te overklokken , mij niet gelaten...

Indien je dan toch 3000+ neemt zou je kunnen voor de 7600gt gaan ...

R-evolution™'

Legacy Member
Van alternate.de

Ram : G.E.I.L. DIMM 1 GB DDR2-800 / 104
AM2 3500 + / 112
dvd brander : NEC ND-3500A / 31
HDD : Western Digital Caviar 250 gb / 71
Graka : XFX 7900 GT / 259
mobo : MSI K9N SLI Platinum / 139
716 euro totaal + nog een case met voeding

Yank

Legacy Member
Chieftec Medium Tower CX-01 Black 420W USB/Firewire 1 + - € 99 Delete
Western Digital 250Gb Sata II 16Mb 1 + - € 83.95 Delete
NEC 16X DVD -/+rw Dual Layer ND4571 LabelFlash Black 1 + - € 39.95 Delete
Asus EN7600GT 2DHT 256Mb Tv/DVI HDTV 1 + - € 189.96 Delete
AMD 3500+ 64bit Athlon Boxed AM2 1 + - € 117 Delete
Asus M2NPV-VM (AM2/NC51PV/DDR2/PCIe16) 1 + - € 89.95 Delete
Twinmos DDR2 1024MB 667MHz 1 + - € 79.95 Delete
Verwijderen Bestellen Totaal : € 699.76 bij forcom.Be

Davion

Legacy Member
Antec Sonata II 450W
MSI K9N Neo
AMD A64 3500+ AM2
DDR 1x1024MB PC6400
GeForce 7600GT
WD HDD 160GB WD1600JD
BenQ DW-1650.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Davion zei:
Antec Sonata II 450W
MSI K9N Neo
AMD A64 3500+ AM2
DDR 1x1024MB PC6400
GeForce 7600GT
WD HDD 160GB WD1600JD
BenQ DW-1650.
Zoiets ja!
Ongeveer etzelfde dus als van Yankee...

Yank

Legacy Member
kanibaal zei:
Yankee, R-evolution & alle anderen kunnen jullie even zeggen wat je hiervan denkt ...

http://img216.imageshack.us/img216/9581/computer1rb.jpg
- HD past niet, da's een laptop model, kijk bij 3.5" SATA schijven
- zeker dat je DFI wilt, niet bepaald de gemakkelijkste bordjes? Maar als je er mee overweg kunt zeker goed
- case is niet bepaald mijn smaak, maar da's persoonlijke keuze natuurlijk. Ik zou eerder voor iets als Coolermaster Centurion gaan
- voeding is zeker niet slecht, goed alternatief is ook de Seasonic S12 430W
- als dvd-rw zou ik BenQ 1650 (of 1655 als je Lightscribe wilt) of NEC 4570 (of 4571 voor LabelFlash) nemen
- zit nog geen geheugen bij, zoals reeds gemeld
- als CPU zou ik de 3500+ nemen, 19€ duurder voor 400Mhz extra standaard en als je overklokt, heb je meteen ook 11x multiplier ipv 9x

T€RM!N4T0R

Legacy Member
... om zo uiteindelijk ongeveer weer bij je eigen config uit te komen. :p

Kzou da lijstje nemen van Yankee en ermee naar forcom gaan. Je zit zelfs nog onder je budget.
Nice config voor de prijs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan