MisterOC
Legacy Member
hoi iedereen
ik zit mij iets af te vragen.
het zit zo, zelf heb ik in mijn configuratie 2*gtx560 van asus in sli steken en nu is mijn vraag; zou een 3de kaartje als toegewijde physx helpen de prestaties te verbeteren?
een kameraad van mij heeft nog een msi gts 450 liggen die voor €40 weg mag, anders zou ik die wel willen kopen als dit eventueel mijn fps een beetje naar omhoog kan halen. niet dat het nodig is maar is natuurlijk altijd leuk.
bv.: draai momenteel crysis 2 op alles ultra in 1080p met directx11 rond de 70fps
wat denken jullie, niet nodig en €40 aan iets anders benutten of niet?
alvast bedankt
ik zit mij iets af te vragen.
het zit zo, zelf heb ik in mijn configuratie 2*gtx560 van asus in sli steken en nu is mijn vraag; zou een 3de kaartje als toegewijde physx helpen de prestaties te verbeteren?
een kameraad van mij heeft nog een msi gts 450 liggen die voor €40 weg mag, anders zou ik die wel willen kopen als dit eventueel mijn fps een beetje naar omhoog kan halen. niet dat het nodig is maar is natuurlijk altijd leuk.
bv.: draai momenteel crysis 2 op alles ultra in 1080p met directx11 rond de 70fps
wat denken jullie, niet nodig en €40 aan iets anders benutten of niet?
alvast bedankt



