Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sneax zei:Ik had een CF62 van Siemens en das den diksten brol gsm dannek ooit gehad heb. Na een aantal maanden viel die vanzelf uit. Op den duur altijd meer en meer tot ge er bijna zeker van kon zijn dat ge hem elke keer ge hem nodig had opnieuw moest opleggen.
Repair dienst, teruggekregen, na een aantal weken opnieuw hetzelfde. Dan heb ik mij maar een nieuwe gsm gekocht (Nokia, een klein modelleke van 60EUR, waar ik enorm content van ben) mijn ma heeft dan die Siemens overgenomen. NOG nekeer naar de repairdienst gedaan. Opnieuw alles inorde tot na een paar weken. Nu issem OPNIEUW binnen. Mijn ma kan zo soms ambetant worden als ze voelt dat haar onrecht wordt aangedaan. Een gsm die nog geen 2 jaar geleden gekocht is geweest voor 180EUR die ze niet willen vervangen daar krijgt ze het van. Als Siemens/Proximus nog lang met haar voeten speelt dan kunt ge ze binnenkort mss zien in één of ander consumenten-klaag-programma op tv
Ik zou die dus niet kopen. Met 60EUR zou ik voor de cheapste Nokia gaan. Van de instapmodellen is die van 60EUR zelfs al met kleurenscherm. Ik zou niet twijfelen.
http://www.google.be/search?hl=nl&q=siemens+CF62+shut+off&btnG=Zoeken&meta=
http://www.google.be/search?hl=nl&q=siemens+CF62+shut+down&btnG=Zoeken&meta=
Nu, een defecte telefoon met een fabrieksfout (dit is ZEER duidelijk dat dit een fabrieksfout is) die moet vervangen worden. Ik ben echt ni content van de service van Siemens/Proximus. Nooit meer Siemens voor mij, het commando om zich 'van den domme te houden' komt van Siemens, alle verkopers weten het, maar toch mogen ze er niets over zeggen en het ergste is dat ze die fucking gsm BLIJVEN VERKOPEN!
