Archief - Scheerapparaat/trimmer?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reborn

Legacy Member
Hey

Ik ben op zoek naar zo een 10 in 1 scheerapparaat/trimmer maar weet ni dewelke een goei is ... Ik moet er mee kunnen scheren zowel baard (ook zijbaarden gebruiksvriendelijk en onder de neus) als lichaam en alsook wil ik graag mijn baard trimmen (met verschillende standjes, bv 2 dagen of een 3 dagen baard look) en het moet draadloos zijn en waterproof, welke raden jullie mij aan, liefst niet al te duur, ik hoef geen scheerapparaten die 300 euro kosten terwijl je dezelfde functies hebt van ene van zeg maar 60 euro ....

Koop ik best online of in een winkel? Want hetgene wat ik wil vind je ni zo direct in een winkel maar wel vollenbak online ... er zijn zoveel verschillende merken, philips, braun, babyliss etc dat ik het niet meer weet welke ik moet nemen.

Die Braun bodycruzer is da iets goed en heeft het allemaal wat ik nodig heb?

Gelieve uw persoonlijke ervaringen te delen met scheerapparaten/trimmers. Alvast bedankt.

PS: Ik heb altijd een gewone scheermes gebruikt daarom dat ik niks over elektrische scheerapparaten weet :) en het is heel moeilijk om je baard te verzorgen/onderhouden/trimmen met een gilette fusion mesje :) daarom zoek ik iets makkelijker ;)

EDIT: is dit het gene wat ik zoek? http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B240124/cid/6003/BaByliss_E836XE_Grooming_Set/# het is niet waterproof zo te zien ... Weet er iemand iets gelijkaardig maar dan waterproof? Zo te zien kan je hiermee niet scheren zoals een scheerapparaat, tis meer een bodyshaver/baardtrimmer of ben ik verkeerd?

Mvg

Iemand? Enige suggesties?

azertyalex

Legacy Member
Haha, tis precies of dat niemand hem hier scheert.
Laat ze maar groeien!
(twas vandaag ook "laat ze maar hangen")
Ik scheer me nie dus kan ik u spijtig genoeg (nog) nie helpen.

Devian

Legacy Member
Ik heb zo nen braun body cruizer 4 he, awel niet kopen!
kost veel geld en is echt slecht. Scheert ni goed , en mijn mesjes waren al bot na 3 weken.
Trekt letterlijk het haar uit mijn gezicht :)

hstone

Legacy Member
Zeker geen bodycruzer kopen! als je het niet ziet zitten om u altijd kort te scheren kan ik deze wel aanraden E852XE
't is wel niet volledig kort maar wel proper, geen uitslag of droge huid en snel, nog geen 5min tov kwartier vroeger. 1 keer in een maand ofzo gebruik ik nog een mesje.
nadeel is dat de batterij slecht 3 scheerbeurten meegaat en niet waterdicht is maar voor mij geeft dat niet echt. aja 't zit een scheerkop bij die ik nog nooit gebruikt heb dus kan daar niet over oordelen.

turncoat

Legacy Member
'k ben infeite ook op zoek naar een scheer apparaat, zoveel functies en speciallekes, ik weet niet maar wat ik moet kiezen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan