DT-
Legacy Member
Jow,
Beetje zitten surfen en doen op zoek naar een degelijke, goedkope (contradictio in terminis?
) studentenlaptop voor het betere surf/tekstverwerk/dvdkijk/tv-out werk. Gamen interesseert me overigens geen zak. (toch niet de recente dingen) Uiteindelijk ben ik op de "Satellite M40-130" van Toshiba uitgekomen die het toch wel erg aantrekkelijke prijskaartje van 700 euro incl btw draagt.
't Is ne Celeron-M, gene Pentium-M (maar dat zal me aan men reet roesten, naar het schijnt is het enige verschil iets minder batterijduur ofzo) en alle functies zitten der volgens mij op. 512 DDR, 40 gig hdd, 15.4" scherm, ati x300 kaart (wa mij eigenlijk meer aanstaat dan al die integrated intel toestanden, zeker ivm drivers enzo), WiFi, enz. (full specs)
Nu waar zit het addertje onder het gras? Slechte garantie voorwaarden? Crappy behuizing? Waardeloos scherm? All of the above?
Moest er iemand enige vorm van ervaring hebben met dit toestel mag hij/zij me altijd even adviseren.
Ook suggesties voor een andere, degelijkere laptop in ongeveer dezelfde prijsklasse (pak dan nog tot 800, 900 euro) zijn steeds welkom.
Ik weet dat hier elke week wel 3 topics van "studentenlaptop gezocht" staan, maar ik dacht van, als ik een concrete vraag erin stel zal het er wel doorkomen
.
Groeten,
dt
Beetje zitten surfen en doen op zoek naar een degelijke, goedkope (contradictio in terminis?
) studentenlaptop voor het betere surf/tekstverwerk/dvdkijk/tv-out werk. Gamen interesseert me overigens geen zak. (toch niet de recente dingen) Uiteindelijk ben ik op de "Satellite M40-130" van Toshiba uitgekomen die het toch wel erg aantrekkelijke prijskaartje van 700 euro incl btw draagt. 't Is ne Celeron-M, gene Pentium-M (maar dat zal me aan men reet roesten, naar het schijnt is het enige verschil iets minder batterijduur ofzo) en alle functies zitten der volgens mij op. 512 DDR, 40 gig hdd, 15.4" scherm, ati x300 kaart (wa mij eigenlijk meer aanstaat dan al die integrated intel toestanden, zeker ivm drivers enzo), WiFi, enz. (full specs)
Nu waar zit het addertje onder het gras? Slechte garantie voorwaarden? Crappy behuizing? Waardeloos scherm? All of the above?
Moest er iemand enige vorm van ervaring hebben met dit toestel mag hij/zij me altijd even adviseren.
Ook suggesties voor een andere, degelijkere laptop in ongeveer dezelfde prijsklasse (pak dan nog tot 800, 900 euro) zijn steeds welkom.
Ik weet dat hier elke week wel 3 topics van "studentenlaptop gezocht" staan, maar ik dacht van, als ik een concrete vraag erin stel zal het er wel doorkomen
.Groeten,
dt