Councy
Legacy Member
Hi Guys,
Mijn moederbord ondersteunt helaas geen SataIII. Nu heb ik wel enkele vrije PCIe slotjes waarin ik eventueel een controller kan steken.
Mijn vraag is : Gaat dit wel een snelheidswinst opleveren ten opzichte van Sata2 ?
Ik heb (vrees ik) slechts PCIe 1.0 x1 poorten. Er is wel een PCIe 2.0 x8 poort maar die zal voor crossfire gebruikt worden.
De Sata poort is voor een SSd trouwens.
Thanks,
Mijn moederbord ondersteunt helaas geen SataIII. Nu heb ik wel enkele vrije PCIe slotjes waarin ik eventueel een controller kan steken.
Mijn vraag is : Gaat dit wel een snelheidswinst opleveren ten opzichte van Sata2 ?
Ik heb (vrees ik) slechts PCIe 1.0 x1 poorten. Er is wel een PCIe 2.0 x8 poort maar die zal voor crossfire gebruikt worden.
De Sata poort is voor een SSd trouwens.
Thanks,