Archief - Samsung LE32M51B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insaniacx

Legacy Member
Zoek deze LCD TV te kopen, heb hem eens zien spelen en samen met de Sony KLV-S32A10E gaven ze de beste beeldkwaliteit naar mijn mening. Iemand enige ervaring met deze toestellen of een winkel waar ik ze goedkoop kan vinden?

Goedkoopste dat ik ze nu vind is op www.deluxis.be Iemand ervaring met deze winkel (kosten 1499 dacht ik want site is momenteel offline)? Mag eventueel niet al te ver in Holland zijn, heb ze daar al zien staan aan 1218€ tegen 1699 bij vandenborre hier...

celicadriver

Legacy Member
Hey!

Ik zag dat je aan het kijken was voor een tv te kopen?

Je twijfelde om bij www.deluxis.be te kopen?
Ik kan je zeggen dat ik er reeds een Panasonic TH-42PV500 gekocht heb en een vriend van me een sony KLV-V40a10e.
We zijn beiden zeer tevreden! Vooral omdat je kan afhalen na bestelling en het contact zeer persoonlijk gebeurt.
Direct antwoord op mails, alles dik in orde!

Ik vind, voor dat geld kan je beter in Belgie kopen dan in NL, misschien heb je naderhand wel garantieproblemen door de aankoop in het buitenland.
Dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Ik kan niet meer zeggen dat wij tevreden zijn van www.deluxis.be en ze zeker de goedkoopste zijn!

Succes met je keuze!

Mergil

Legacy Member
:p

ik denk dat er hier iemand reclame probeert te maken voor zijn winkel.

tv's en dergelijke kopen in nederland is een goed idee imo. Hebben thuis zelf 2 tv's een home cinema en 2 pc monitors gekocht.
veel goedkoper, en kwa garantie geen probleem, gwn bellen en opsturen(in mijn geval) hangt natuurlijk ook af van winkel.

celicadriver

Legacy Member
Nee hoor!
Geen reclame, kkrijg jammer genoeg geen percentje... hahahaha

Nee, kgaf gewoon mn mening, ben gewoon tevreden van hen, das al.

Als jij ergens anders wil kopen heb je ook gelijk he, mij maakt dat niet uit! :)

Wij hebben onze TV al!

Groetjes

Insaniacx

Legacy Member
Ik koop liever ook in België hoor maar als ik zie dat de prijs bij deluxis 200€ minder is dan bij een winkel zoals vandenborre (niet dé goedkoopste maar toch zeker ook niet duur) heb ik zo een beetje argwaan. Ook het feit dat je er niet gewoon even kan binnenwippe om eens te kijken is een minpunt en ook dat er staat dat het afhaaladres na bestelling bekent wordt gemaakt is ook niet alledaags te noemen.

Daar los van diezelfde TV kan je in Nederland aan 1250€ kope schilt wel even 450€ tegenover de gemiddelde prijs hier. Voor 18000 oude BEF wil ik mss wel eens een tripje over de grens maken hoor. Ik veronderstel dat je be de Nederlanders dezelfde garantie hebt? (of 1j?). Enfin als er nog mensen zijn die hun geroepen voelen te reageren be my guest

celicadriver

Legacy Member
mja, klopt wel.
Maar dat binnenspringen... dat is het probleem bij een internetwinkel he... Dat is geen openbare winkel, daarmee da da adres der volgens mij ook nie opstaat..

Buh, je ne sais pas!

Bonne chance!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan