2.DIE.4
Legacy Member
Hellow,
heb onlangs deze laptop gekocht hier op het forum
--> Specs:
- Celeron 2.0GHz
- 256MB 266MHz
- ATI shared graphics 64MB
- 20GB HD
- TV out
- 2 x USB
- DVD-combi: dvd-lezer en cd-writer
Deze doet nu dienst als school-pc en moet dus enkel dienen voor wat te internetten, msn'en, office-toepassingen en af en toe eens wat foto's te bewerken. Autocad wordt ook af en toe eens gedraaid.
Zou het nuttig zijn voor mij om te upgraden naar 2*512Mb DDR PC3200?
IK dacht eraan deze te gaan halen bij forcom:
Notebook memory 512mb PC3200 € 49
Ander alternatief: 256 laten zitten en 512 bijsteken? (alhoewel dit ook niet echt mijn voorkeur wegdraagt)
Of kom ik al bij al toe met deze 256 en zal ik het verschil met 1Gb niet echt voelen?
Alvast bedankt
2.DIE.4
heb onlangs deze laptop gekocht hier op het forum
--> Specs:
- Celeron 2.0GHz
- 256MB 266MHz
- ATI shared graphics 64MB
- 20GB HD
- TV out
- 2 x USB
- DVD-combi: dvd-lezer en cd-writer
Deze doet nu dienst als school-pc en moet dus enkel dienen voor wat te internetten, msn'en, office-toepassingen en af en toe eens wat foto's te bewerken. Autocad wordt ook af en toe eens gedraaid.
Zou het nuttig zijn voor mij om te upgraden naar 2*512Mb DDR PC3200?
IK dacht eraan deze te gaan halen bij forcom:
Notebook memory 512mb PC3200 € 49
Ander alternatief: 256 laten zitten en 512 bijsteken? (alhoewel dit ook niet echt mijn voorkeur wegdraagt)
Of kom ik al bij al toe met deze 256 en zal ik het verschil met 1Gb niet echt voelen?
Alvast bedankt
2.DIE.4
