Archief - Ram-geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
Hallo, zoals de titel zegt heb ik hier een vraag over ram-geheugen:
Ik koop 8GB ram en op mijn mobo heb ik vier slots
Moet ik dan
4keer 2GB insteken of 2keer 4GB, voornamelijk om te gamen.

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Doet er niet toe.

Kga 2keer 4 nemen, kan dan later nog upgraden. Tga waarschijnlijk nie nodig zijn maarja.
Bestaan hier anders benchmarks van? Heb al gezocht op google maar vind gene.

mdgf

Legacy Member
Het is beiden dual channel (2 of 4 latjes) en dus even snel, maar sowieso levert dual channel ook geen significant voordeel op tov single channel (behalve in héél uitzonderlijke situaties).

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Het is beiden dual channel (2 of 4 latjes) en dus even snel, maar sowieso levert dual channel ook geen significant voordeel op tov single channel (behalve in héél uitzonderlijke situaties).

Kheb nog eennvraagje ver het bestellen van mijn pc. Als ik op school zit of niet thuis ben, en ze komen hem brengen met de post. Wat gebeurt er dan met men pctje

laurievl

Legacy Member
Dan komen ze volgende dag trg en anders een briefke in brievenbus , soms belle z bij.de buren ook aan.;) vooral die van bpost (ervaring )

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

azertyalex

Legacy Member
laurievl zei:
Dan komen ze volgende dag trg en anders een briefke in brievenbus , soms belle z bij.de buren ook aan.;) vooral die van bpost (ervaring )

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

En als ge dan uwbriefke krijgt,
Moet ge dat dan afhalen in het postkantoor? Of sturen ze da terug na se winkel?

Infect3d

Legacy Member
azertyalex zei:
En als ge dan uwbriefke krijgt,
Moet ge dat dan afhalen in het postkantoor? Of sturen ze da terug na se winkel?

Dan moet ge da op het postkantoor gaan afhalen. ;)

mdgf

Legacy Member
Das wel enkel als het met bpost verstuurd wordt hé, met koerierbedrijven of tnt post zal er een andere regeling zijn.
Er zijn niet veel shops die met de post versturen ze (power4pc, maar verder?).

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Das wel enkel als het met bpost verstuurd wordt hé, met koerierbedrijven of tnt post zal er een andere regeling zijn.
Er zijn niet veel shops die met de post versturen ze (power4pc, maar verder?).

en azerty? wat doen die dan?

mdgf

Legacy Member
Tnt post, met track&trace weet je normaal de dag dat ze komen, ben je er niet dan komen ze denk ik terug de volgende twee dagen en daarna sturen ze het terug op naar afzender.

Als je in een buurt woont waar je niemand vertrouwt zou ik wel maken dat je thuis bent, ze worden per afgeleverd pakket betaald.

Je kunt het ook met pakjegemak naar een grensgemeente laten sturen voor lagere verzendingskosten, maar brugge is dan al te ver natuurlijk.

azertyalex

Legacy Member
mijn buren zijn zeer vertrouwelijk, zijn mijn oma en opa.
kunnen ze daar ook leveren?

als ze voor donderdag leveren ben ik thuis, donderdag kan ik helemaal nie, moet naar school

fortuneke

Legacy Member
ow laat eens weten hoe je pakje is aangekomen , gedeukt of niet :P dan weet ik of het veilig is om te bestellen van daar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan