boy1308
Legacy Member
hoi hoi,
ik ben in bezit van nieuwste iMac 27".. Nu wil ik graag die standaard 4 GB werkgeheugen uitbreiden tot 8GB maar liefst ni via Apple (te duur).
Waar vind ik deze latjes beste (geef eventueel type)? en hoeveel slots heeft mijn toestel? dus moet ik mijn 2x2GB verkopen en dan 2x4GB kopen?
Dank je!
ik ben in bezit van nieuwste iMac 27".. Nu wil ik graag die standaard 4 GB werkgeheugen uitbreiden tot 8GB maar liefst ni via Apple (te duur).
Waar vind ik deze latjes beste (geef eventueel type)? en hoeveel slots heeft mijn toestel? dus moet ik mijn 2x2GB verkopen en dan 2x4GB kopen?
Dank je!