Kimaska
Legacy Member
Ik heb Momenteel 2 x 2gb ddr3 1333 mhz en een HD5850 zitten in een Gigabyte GA-MA790XT-UD4P moederbord.
Ik zou graag m'n ram verhogen naar 8 gb, alleen weet ik niet of ik hier zomaar eender welke 2 latjes mag bij steken?
Wat betreft de gpu, ik weet niet of ik best m'n HD5850 verkoop, aangezien je voor een HD5850 wel nog wat krijgt, en er een HD6950/6970 insteek of eigenlijk beter af ben met een CF-setup en dan een 2de HD5850 zoek.
Alvast bedankt!
Ik zou graag m'n ram verhogen naar 8 gb, alleen weet ik niet of ik hier zomaar eender welke 2 latjes mag bij steken?
Wat betreft de gpu, ik weet niet of ik best m'n HD5850 verkoop, aangezien je voor een HD5850 wel nog wat krijgt, en er een HD6950/6970 insteek of eigenlijk beter af ben met een CF-setup en dan een 2de HD5850 zoek.
Alvast bedankt!