FWGod
Legacy Member
Ik ben net ook op inspiratie gekomen door het RAM draadje een paar regeltjes naar beneden, om meer RAM erbij te gaan steken.
Op dit moment heb ik 4GB DDR3 1333 draaien, nu weet ik alleen niet meer of dit nou gewone kingston is, of kingston HyperX, en wat het verschil hierin is.. Does anyone know? En maakt het uit of ik dan nog meer HyperX erbij insteek?
Op dit moment heb ik 4GB DDR3 1333 draaien, nu weet ik alleen niet meer of dit nou gewone kingston is, of kingston HyperX, en wat het verschil hierin is.. Does anyone know? En maakt het uit of ik dan nog meer HyperX erbij insteek?

