Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geen fan van nvidea, enneh hoe kunt ge weten welk dat uw moederbord dat ondersteunt, ik heb momenteel een radeon 9800 XTYankee zei:X1900XT is zeker al verkrijgbaar, kijk maar bij shops als tones, forcom, jaha,... Kost goeie 500€
Maar eigenlijk kunt ge voor ongeveer evenveel de 7900GTX kopen, die toch wat sneller is.
PCI-express is nieuwe standaard, de vervanger voor AGP. De nieuwste kaarten worden niet meer op AGP gemaakt, enkel PCI-e en je moet zorgen dat je moederbord dat ook ondersteunt.
vegitto zei:Ik ben geen fan van nvidea, enneh hoe kunt ge weten welk dat uw moederbord dat ondersteunt, ik heb momenteel een radeon 9800 XT

niet bepaald, op de meeste benches met HDR, AA, AF of FSAA aan wint de X1900XTX van de 7900GTXdCore zei:De nieuwe kaart van nVidia is trouwens een stukje sneller dan die van ATI
Ge moet niet lastig doen omdat ik liever ATI heb, ik heb meer slechte dingen gezien van nvidea dan van ATI en is het een schande als ge all die fucking technical shit niet kent, ik ben ook maar een simpele gebruikerpussylord zei:OFF Topic : Zoals je zegt, ben je een noob in hardware. Op wat baseer je je dan als je zegt dat je geen fan bent van Nvidea? Als je nog niet het verschil weet tussen AGP en PCI-E, weet je dan wat de voornaamste verschillen zijn tussen ATI- en Nvidea-kaarten?
Altijd da fanboy gedoe, pfff. Maar hey, wie ben ik he![]()
vegitto zei:Ge moet niet lastig doen omdat ik liever ATI heb, ik heb meer slechte dingen gezien van nvidea dan van ATI ...
pfff het is gewoon dat ik all ATI gebruik sinds mijn eerste computer dus ik blijf liever bij ATI, maar allee ik zall well naar mijn computer onderdelen dude moeten bellen voor te zien wat het beste isn0sTRa zei:Als die jongen nu liever ati koopt is da toch zo? Elk zen eigen mening, al is nvidia slechter als ati bij zen volgende kaarten, toch blijf ik bij nvidia. Niet omdat ik 'fanboy' ben maar gewoon uit gewoonte. Geef gewoon de info die hij vraagt maar dring u nie op
mooi gezegd, blij dat ik niet de enige ben met die mening hiern0sTRa zei:Als die jongen nu liever ati koopt is da toch zo? Elk zen eigen mening, al is nvidia slechter als ati bij zen volgende kaarten, toch blijf ik bij nvidia. Niet omdat ik 'fanboy' ben maar gewoon uit gewoonte. Geef gewoon de info die hij vraagt maar dring u nie op

Eigenlijk niet, hij werkt gewoon voor een grote computer bedrijf en die kan onderdelen aan lage prijzen krijgen, hij had mij gewoon die radeon 9800 XT verkocht omdat die toen het beste was, mijn allereerste grafische kaart was ook van ATI dus het is normaal dat ik bij ATI blijfLon$daLe zei:als da ne heavy ATI retailer is zal em ook wel neutraal advies hebben...



Oh well, ik zal gewoon een nieuwe moederbord moeten kopen, enige aanraders, heck ik zou nog niet eens weten wtf een moederbord juist issheep zei:mijn eerste "graka" was een onboard SiS, best dat ik daar vanaf gestapt ben
ondertussen al een nVidia en 2 ATI's gehad, en heel vroeger mss nog een onboard VIA (maar die was vn men pa & is al lang geleden)
de volgende wordt weer een nVidia
eigenlijk mag je nooit kijken naar het merk, enkel naar de prijs/kwaliteit & prestatie
kijken naar het merk gebeurt nog veel te veel...
wacht maar tot de Conroe uitkomt en iedereen bij AMD zal willen blijven
nu genoeg gezaagd over vooroordelen,
de snelste kaart die je bij ATI kan krijgen voor AGP is de veel te dure X850XT (€320)
