Archief - [q]welke printer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m@rle

Legacy Member
goeiendag.

wij zouden thuis een nieuwe printer willen, onze epson color 600, doet nietmeer aan onze beschikingen :), foto's afdrukken enzo trekt op niks.


nu we zoeken een printer
- die mooie foto's kan afdrukken
-liefst printer, koppiermachiene en scanner ineen
-redelijk normaale prijs voor inkpatronen.

ik ken echt niks van printers.
dus waarop moet ik letten.
voor welke merken moet ik gaan.

de printers in de kruidvat, aldi,.. trekken die op iets?

alle informatie is hierover welkom, alvast bedankt :)

makavel!

Legacy Member
volgende week verkoopt aldi de HP PSC 1417 voor €89,99

m@rle

Legacy Member
alvast bedankt :)

die van de aldi is die goed, of zijn er adertjes onder het gras?

anders gaan we wrshl voor die van de aldi gaan, das het gemakkelijkste :p.
of raad je die af?

desert storm

Legacy Member
m@rle zei:
alvast bedankt :)

die van de aldi is die goed, of zijn er adertjes onder het gras?

anders gaan we wrshl voor die van de aldi gaan, das het gemakkelijkste :p.
of raad je die af?

pfft, tis niet de eerste keer dat ze zo één hebben staan, laat je niet misleiden door het HP-logo dat er op plakt, het is niet omdat het van HP is, dat het goed is, meestal zijn het trouwens modellen die HP niet meer verkoopt en waar de aldi dan de overschot van heeft opgekocht om zelf te verkopen tegen een spotprijs... ik zou eens googlen onder: 'review HP "typebenaming"' als het tegenvalt (en daar ben ik vrij zeker van, hetgeen aldi aanbiedt zijn immers de absolute basismodellen van HP) kan je eens naar die canon van m'n post hierboven eens bekijken :D

desert storm

Legacy Member
om ff een vb te geven hoe goedkoop itware is: bij vandenborre kost die canon MP150 €120, bij hun maar €89 :)

makavel!

Legacy Member
volgens mij zit je goed met die van aldi ..
maar ja, iedereen zn eigen mening daarover

RaPmAn

Legacy Member
Ik heb een 2tal jaar terug ook zo een HP gekocht in den Aldi. Voor normaal gebruik is dat een zeer goed toestel, ook die kopieerfunctie is handig en wordt hier veel gebruikt.

Als je daarentegen van plan bent om elke dag 50 pagina's af te printen dan zou ik u een andere toestel aanraden want het enige nadeel is dat de cartridges nogal snel leeg zijn als ge veel print.
Voor de rest is dat een zeer goed toestelleke voor zijn prijs.

RaPmAn

Legacy Member
m@rle zei:
en dei cartridges zijn aan een normaale deftige prijs toch? :p

De mijne kosten :

20€ voor een zwart en iets van 28 € voor een kleur.

Ik veronderstel dat dat voor die van den Aldi (is een ander type als de mijne) ook wel zoiets zal zijn ...

m@rle

Legacy Member
mijn nonkel was hier daarsraks.

en hij beklaagde zichzelf dat hij geen canon had gekocht (vooral voor de prijs van de inkt).

jullie zijn al heel hard bedankt.
alle informatie is nog welkom.

desert storm

Legacy Member
RaPmAn zei:
Ik heb een 2tal jaar terug ook zo een HP gekocht in den Aldi. Voor normaal gebruik is dat een zeer goed toestel, ook die kopieerfunctie is handig en wordt hier veel gebruikt.

Als je daarentegen van plan bent om elke dag 50 pagina's af te printen dan zou ik u een andere toestel aanraden want het enige nadeel is dat de cartridges nogal snel leeg zijn als ge veel print.
Voor de rest is dat een zeer goed toestelleke voor zijn prijs.

al eens naar de resolutie van de scanner gekeken? ;)

EagleEye

Legacy Member
En welke raden jullie aan in iets hogere (prijs)klasse? We hebben nu een OfficeJet R45 maar die is ten eerste op parallelle printerpoort = lastig en de scanner gaat zeer traag

maar dus een toestel dat geen problemen heeft met de hele dag door te printen

enZiiime

Legacy Member
zoals hierboven al vermeld, HP PSC 1610

Fantastisch machientje ik kan met 1 cardridge (1 zwart 1 kleur) 60 Volledige bladzijden in kleur afprinten (DVD covers :P)

Soms minder, soms meer maarja rond de 50/70 bladzijdes print ik ermee af, ik hervul nu ook zelf :)

60€voor inkt, en je kunt zeker 20x vullen of zelfs meer voor zelfde prijs (soms om de 5 hervul beurten moet je wel nieuwe Crdige kopen omda hij dan vaak kleur niet meer doorgeeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan