Archief - probleem met nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

winnietoe

Legacy Member
Ik heb sinds vandaag een nieuwe game pc in huis en dacht eens lekker goed te game met de pc.

Eens alles uit de doos gehaald en geinstalleerd krijg ik geen beeld op het nieuwe beeldscherm ( asus 22" ), ik zet mijn playstation3 ernaast en sluit diezelfde hdmi kabel terug aan op het pc scherm en ik heb beeld.

Maw hoe kan dat nu dat ik geen beeld krijg? ik heb er extra voor betaald om de pc te assembleren en windows7 hierop te zetten, het kan toch niet dat de grafische kaart niet werkt??

Help mij aub, ik heb de pc gekocht op power4pc, heb totaal geen zin om de pc terug op te sturen, das weeral minimum een week kwijt! en deze miserie allemaal met een nieuwe pc!:naughty::naughty::naughty:

laurievl

Legacy Member
hmm eerst en vooral kijk al eens of de fan werkt van je gpu, makkelijk om te zien of deze nu wel degelijk werkt of niet ;)

winnietoe

Legacy Member
en wat als deze werkt?

en wat als deze niet werkt?

heb het nagezien, deze draaien niet!

Sonina

Legacy Member
Steekt de voedingskabel in op de grafische kaart? Op de kop zal waarschijnlijk één of 2 van die 6 of 8 pins aansluiting zitten.

superbus

Legacy Member
Als de cpu fan draait en je gpu fan niet, dan is je graka niet goed aangesloten.
Als beide niet draaien, dan zou ik je voeding/moederbord connecties is goed nakijken.

Vic 40+

Legacy Member
Gaat ie uberhaupt wel aan?
Hoor je de hd draaien?
Branden er lampjes?
Heb je de knop van de voeding wel goed staan?Dus niet op 0 maar op 1=en klein tuimelaartje achterop je voeding,gewoon aan de buitenkant van de kast achterop.

winnietoe

Legacy Member
vandaag na het werk de kast is losvijzen, in de doos van het moederbord zit nog een stekkerke met 4 draden, ne gele, 2x zwart en ne rode, heb zo op internet is rondgezien en dit is een voedingstekkerke, volges mij heeft die grafische kaart geen voeding, vandaar da ze ni draait.

grafische kaart zat niet vastgevezen tege behuizing van de toren, daarmee waarschijnlijk geen contact en zodus geen beeld! nu is alles in orde!

Pedroo

Legacy Member
BEst toch eens een mailtje daarvoor sturen ofzo en die mannen er attent op maken.. Kon evengoed helemaal kapot zijn geweest..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan