eyedol
Legacy Member
ok, kheb dus vandaag een 2e hands gsm op de kop kunne tikken voor een spotprijs. Maar de gsm (Samsung SGH-D500) is volgens mij van de camion gevalle, want als ik men pin code heb ingegeven, vraagt hij nog een code (unblock sim)
Heeft iemand mss enig idee wat ik eraan kan doen, want kzou het erg vinde als 'k die gsm nu moet weggooie... Een kameraad heeft me aan geraden een USB- kabel te kopen om dan die code te kraken, maar ik heb bij god geen idee hoe'k da zou moeten doen.
Bedankt op voorhand
Vr. Gr.
Heeft iemand mss enig idee wat ik eraan kan doen, want kzou het erg vinde als 'k die gsm nu moet weggooie... Een kameraad heeft me aan geraden een USB- kabel te kopen om dan die code te kraken, maar ik heb bij god geen idee hoe'k da zou moeten doen. Bedankt op voorhand
Vr. Gr.
