Archief - PHILIPS 40PFL9705H

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tycho91

Legacy Member
De tv heeft het vandaag begeven dus moet er een nieuwe komen.
De tv kan max 99.5cm breed zijn omdat het in een ingebouwde 'kast' moet komen. Dus 40-42" max.
Plasma valt er dan al vantussen want plasma begint maar vanaf 42" blijkbaar en die zijn dan +100cm breed.

Dus een LCD-LED tv.
Lieft eentje met backlight ipv edge.
Dan kwam ik dus uit bij de Philips 9 reeks.
Is deze nog steeds de moeite? Of zou ik beter afzijn met een samsung D7000 die wel edge LED heeft?

Mr. Humphries

Legacy Member
Die Philips is zeker en vast de moeite! Persoonlijk vind ik het een van de betere binnen dat segment. Die Samsung heeft daarentegen heel veel last van backlightbleeding en een onegaal beeld.

Tycho91

Legacy Member
Ik lees ook overal dat het zwart van die Philips op gelijke voet loopt als het zwart van de panasonic plasma's
Ik dacht alleen dat de 9 reeks al enkele jaren oud was, maar blijkbaar is hij maar van februari. Dus dan zal het deze worden :)

Tribal

Legacy Member
Is zeker nog (een van de weinige bij Philips) goede keuze. Maar model is al wel van vorig jaar (PFL9705 5= 2010).

Tycho91

Legacy Member
Het nieuwe model is een 96.... Dus ik vrees dat die een categorie lager gaat staan dan deze en dus minder gaat 'presteren'

Mr. Humphries

Legacy Member
Neen, de 9000 reeks presteert gelijkaardig. Er zal een of andere app of zo niet opstaan ofzo.

Tribal

Legacy Member
De 97xx is voorbehouden voor de +46" varianten. Alles kleiner is 96xx. De 97xx heeft als extra een zgn. "moth eye filter", dient voor reflecties tegen te gaan en "zou" het contrast verbeteren (heb ook ff moeten opzoeken :p).

Tycho91

Legacy Member
Tribal zei:
De 97xx is voorbehouden voor de +46" varianten. Alles kleiner is 96xx. De 97xx heeft als extra een zgn. "moth eye filter", dient voor reflecties tegen te gaan en "zou" het contrast verbeteren (heb ook ff moeten opzoeken :p).

Das raar? Want degene die ik opgeef is een 40" en die begint toch met 97?

Spijtig genoeg is de nieuwe 9 reeks nog niet verkrijgbaar:( volgende week gaan we een nieuwe halen dus hopelijk is hij er dan:)

Tribal

Legacy Member
Model dat jij aanhaalde is nog een 2010 model (97x5), en was er nog geen sprake van die filter. De nieuwe reeksen ( 96x6 tem 97x6) hebben die dus wel maar enkel vanaf 46" en daarmee dat de nummering verschilt.

Tycho91

Legacy Member
Morgen eens naar philips bellen om te vragen wanneer hij uitkomt en hoeveel hij gaat kosten. 1500euro is te doen, maar 2000euro niet meer ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan