Archief - [PC]Aankoop - internet- work pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Waarom ?
Ja, nog even melden, zijn zoontje, speelt soms spelletjes zoals "freddy fish", "poet poet " en die zaken, allze zo van dat graffisch niveau, maar hij raakte ooit mijne pc aan, en vond het leuk medal of honor te spelen, . . . Dus hopelijk als em later wilt gamen of nu wilt gamen, is em iets met dit systeem ? "Gta2" was ook zijn favo. Dus nog een vraag valt er op te gamen zoals "CSS" ? Gaat dat "half life 2" kunnen draaien? Zijn systeem is toch zeker beter als het mijn want dat moet zeker zijn mijn systeem staat vermeld in mijn signature.

Mvg, Ward Kennes.

Davion

Legacy Member
Pak toch maar die WD, vele beter.
6600GT is 3x rapper dan de 9600 die je nu hebt, echter als hij naar modernere games gaat kan het zijn dat die tekort komt en dan raad ik aan om nu voor een 7600GT te gaan.

dendaak

Legacy Member
Ja, maar dan gaat het budget ineens omhoog. . .
Merci voor u hulp voor die WD te kiezen.


ps: Ik hoop mijzelf m'n pc te kunne updaten, indien een goed rapport en dat zal ik morgen of vrijdag weten ! :) :( :)

PHP:
ANTEC: SLK2650BQE, Black, 350W Quiet PSU      Euro 82.3
    
AMD: AM2 Athlon64 3800+ 64bit (Boxed with cooler)       147 Euro

ASUS: M2NPV-VM, Motherboard, SAM2, Ht1000, nF6150, 430, 4/2cDDRII5, Pe16, 2P, A, 4S      Euro 94      

MSI: nVidia, NX6600GT-TDE128MB , PCI-Express, SLI       145.6 Euro      

BUFFALO: DDR2-533-1024 PC4200 1024MB CL4       78.4 Euro 

WESTERN DIGITAL: 250GB (WD-2500KS 7200/300 16MB)SATAII  	 89.2 Euro     

NEC: DVD-/+R/RW 16x (Bulk) Dual Layer - Zwart 4550      Euro 41      

Totaal: 677.50

PineMangoes

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Als hem alleen office programmas gebruikt is dit zwaar overkill ook al wil em 5 jaar mee ....

Ja, voor het moment is ie zwaar overkill. Maar vijf jaar geleden werkten we allemaal met pentium III cpu's, 256 RAM en een 40 gig hdd. Zeg me niet dat dat nu nog zo fantastisch is :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
PineMangoes zei:
Ja, voor het moment is ie zwaar overkill. Maar vijf jaar geleden werkten we allemaal met pentium III cpu's, 256 RAM en een 40 gig hdd. Zeg me niet dat dat nu nog zo fantastisch is :)
Natuurlijk niet. Daar kan je niet mee typen eh...

PineMangoes

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Natuurlijk niet. Daar kan je niet mee typen eh...

Met een 386 kan je ook typen. 't Punt is dat 't (imo) irritant werken is met zo'n computer deze dagen. Ook is die computer qua prijs helemaal zo mis niet. Je kan mss een 100-tal euro besparen als je overal op bespaart, maar hij is nu al goedkoop dus waarom veranderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan