En die ramlatjes kunnen ook nog stukje goedkoper , en ik zou toch zeker 1*1024Mb nemen , geen 2*512 , dat zou weggegooidgeld zijn als je achteraf 1Gb wil bijsteken in dual channel.
En best eens zeggen waarvoor de pc dient ja, want dat is toch wel een serieuze overkill voor de meeste vrouwen (spreek niet uit ervaring want men vriendin is zelf serieuze gamer, of moet ik dan zeggen gamester.. :applause: )
Jannick