nexonion
Legacy Member
Yankee zei:Als je niets tegen tweedehands hardware hebt, kun je ook kijken voor een 6800GT/GS of X800/X850 Pro/XT (wel enkel AGP, geen PCI-express!), die gaan ook weg voor die prijs tegenwoordig en zijn toch stuk beter, maar niet nieuw natuurlijk.
Ik hou niet zo van tweedehands. toch bedankt

kga ni 20€ meer betalen omdat gij zegt ''Kzou denk dieje pakken'' Zonder reden 