Hyperia
Legacy Member
Hallo,
Ik wou even wat info vragen omtrent een beeldscherm voor de pc.
Ik zou dus graag een scherm kopen om aan te sluiten op mijn macbook pro
('11 , 13 inch) , vooral voor muziek te maken (producen) , dus daarom liefst rond de 24 inch omdat dat groot genoeg moet zijn, voor de meerdere schermen die tegelijk geopend staan.
Ik zou het ook willen gebruiken voor mijn ps3 op aan te sluiten met HDMI ( moet niet met het snelste fps of hertz zijn , het moet gewoon mogelijk zijn)
En af en toe speel ik ook wel eens starcraft 2 op mijn mac. Ik weet niet of dat er grote verschillen zijn waar je op moet letten ivm met gamen of muziek maken.
Misschien ook wel belangrijk om er bij te vermelden is dat ik van plan ben om binnen een klein jaar ook een game pc te kopen , en dat ik dit scherm dan op die pc zal aansluiten.
Ik had gedacht aan een Dell ofzo , al redelijk veel goede reviews van gelezen.
Had gedacht aan dit : http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1&sku=446775 ?
alvast bedankt
Ik wou even wat info vragen omtrent een beeldscherm voor de pc.
Ik zou dus graag een scherm kopen om aan te sluiten op mijn macbook pro
('11 , 13 inch) , vooral voor muziek te maken (producen) , dus daarom liefst rond de 24 inch omdat dat groot genoeg moet zijn, voor de meerdere schermen die tegelijk geopend staan.
Ik zou het ook willen gebruiken voor mijn ps3 op aan te sluiten met HDMI ( moet niet met het snelste fps of hertz zijn , het moet gewoon mogelijk zijn)
En af en toe speel ik ook wel eens starcraft 2 op mijn mac. Ik weet niet of dat er grote verschillen zijn waar je op moet letten ivm met gamen of muziek maken.
Misschien ook wel belangrijk om er bij te vermelden is dat ik van plan ben om binnen een klein jaar ook een game pc te kopen , en dat ik dit scherm dan op die pc zal aansluiten.
Ik had gedacht aan een Dell ofzo , al redelijk veel goede reviews van gelezen.
Had gedacht aan dit : http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1&sku=446775 ?
alvast bedankt

