Xer0x zei:
lol boostah ik raad je aan eens te kijken op XS, daar hebben sommigen al de retail conroe revisies. de de WR's sneuvelen snel + de prestatie's zijn machtig (nee kben geen intel fanboy!)
+ kijk een naar de K8 vs Netburst in benches, wie wint de benches denk je
ten eerste: er zijn nog geen echte retail cores, uit dezelfde wafer ja: maar het midden van de wafer welke meestal iets beter presteren (ja zelfs stock is er een verschil)
ehm meestal wint de netburst benches (stock vs stock) of wint amd met slechts een kleine voorsprong (kleiner dan in real life benches), maar imho trek pas conclusies als ze in de winkel liggen en daarmee testen, de samples die nu verdeeld worden zijn ofwel uit de research labs, ofwel de beter (midden wafer), natuurlijk wilt intel eerst dat hun conroe zo uitgeroepen wordt
maar pas op, denk da ge verkeerd leest, conroe zal de beste zijn, daar is geen twijvel van, maar zal nog iets minder als de winst nu zijn, ge moet voorstellen een maand geleden geloofde iedereen nog dat de winst 40% was, nu is da al maar 20% ni meer, denk dat het nog zal zakken tussen 15 en 20% zal zijn, met hier en daar misschien een uitschieter voor conroe, en uitschieters waar amd misschien korter komt, maar conroe beter zeg ik ja
(btw ben ook van niks fanboy bij processors, maar het is nu eenmaal zo dat intel nogal goed is om een fuzz te maken over iets dat overroepen of er zelfs niet is (hier het eerste), kijk maar hoelang ze het uithielden met de netburst architectuur)