Archief - PC-Check: Nieuw systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slaxz

Legacy Member
lol boostah ik raad je aan eens te kijken op XS, daar hebben sommigen al de retail conroe revisies. de de WR's sneuvelen snel + de prestatie's zijn machtig (nee kben geen intel fanboy!)
+ kijk een naar de K8 vs Netburst in benches, wie wint de benches denk je ;)

boostah

Legacy Member
Xer0x zei:
lol boostah ik raad je aan eens te kijken op XS, daar hebben sommigen al de retail conroe revisies. de de WR's sneuvelen snel + de prestatie's zijn machtig (nee kben geen intel fanboy!)
+ kijk een naar de K8 vs Netburst in benches, wie wint de benches denk je ;)

ten eerste: er zijn nog geen echte retail cores, uit dezelfde wafer ja: maar het midden van de wafer welke meestal iets beter presteren (ja zelfs stock is er een verschil)

ehm meestal wint de netburst benches (stock vs stock) of wint amd met slechts een kleine voorsprong (kleiner dan in real life benches), maar imho trek pas conclusies als ze in de winkel liggen en daarmee testen, de samples die nu verdeeld worden zijn ofwel uit de research labs, ofwel de beter (midden wafer), natuurlijk wilt intel eerst dat hun conroe zo uitgeroepen wordt

maar pas op, denk da ge verkeerd leest, conroe zal de beste zijn, daar is geen twijvel van, maar zal nog iets minder als de winst nu zijn, ge moet voorstellen een maand geleden geloofde iedereen nog dat de winst 40% was, nu is da al maar 20% ni meer, denk dat het nog zal zakken tussen 15 en 20% zal zijn, met hier en daar misschien een uitschieter voor conroe, en uitschieters waar amd misschien korter komt, maar conroe beter zeg ik ja

(btw ben ook van niks fanboy bij processors, maar het is nu eenmaal zo dat intel nogal goed is om een fuzz te maken over iets dat overroepen of er zelfs niet is (hier het eerste), kijk maar hoelang ze het uithielden met de netburst architectuur)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan