Archief - Pc 1500€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakker 4-ever

Legacy Member
halo,
Ik wil zelf game pc samenstelle maar ken er niks van!
kan iemand mij helpen???
ik zou hem wille kopen in den TONES

mijn totaal bedrag is maximum 1500 euro
en er hoeven geen speakers bij!

dank u wel:)

Yank

Legacy Member
omschrijving aantal per stuk totaal

ANTEC SLK3800-BEC BEHUIZING 1 € 103,20 103,20

NEC 4550 16X ZWART DVD-RW 1 € 46,00 46,00

NEC FLOPPY SILVER 1 € 7,45 7,45

KINGSTON 512MB PC3200 VALUERAM 2 € 45,00 90,00

POINT OF VIEW GEFORCE 7800GT 256MB GAME BUNDLE VERSIE 1 € 369,00 369,00

MAXTOR 250GB 16MB SATA150 7200RPM 1 € 110,00 110,00

MSI K8N NEO4-F SOCKET 939 1 € 86,80 86,80

AMD ATHLON64 939 3500+ VENICE BOXED SOCKET 939 1 € 216,00 216,00

MICROSOFT WINDOWS NL XP HOME 1 € 89,00 89,00

TONES MONTAGE VAN EEN PC 1 € 50,00 50,00

BENQ FP71G+ 8MS SILBER/BLACK 1 € 276,00 276,00

LOGITECH CORDLESS ULTRAX MEDIA DESKTOP + MOUSE BLACK 1 € 52,70 52,70

Totaalbedrag € 1496,15

Of moet montage, windows, scherm, muis en keyboard er ook niet bij?

RealFlub

Legacy Member
ANTEC P160W PERFORMANCE CASE
AMD ATHLON64 939 3500+ VENICE BOXED SOCKET 939
ASUS A8N-E
CORSAIR TWINX 1024MB PC3200(2X512MB)
MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-EXPRESS 7800 GT
WESTERN DIGITAL 160GB-JS 8MB SATA300 7200RPM
NEC 4550 16X ZWART DVD-RW

Totaalbedrag € 1069,45
is zonder assemblage, muis, toetsenbord en scherm

kakker 4-ever

Legacy Member
er zou wel een scherm en toetsenborb bij moeten zitten

maar tog bedankt;)

Deguchi

Legacy Member
kakker 4-ever zei:
wa is percies de assemblage van de pc?

alles in elkaar steken
anders moet ge da zelf doen thuis ;) (ni zo moeilijk zenne, maar als ge safe wilt spelen...)

magnusjb1

Legacy Member
ik zou die van Yankee nemen, is denk ik het beste dat je voor die prijs kan krijgen

kakker 4-ever

Legacy Member
En wat vinden jullie van deze?

Mandje
Naam Art.Nr. Prijs Aantal Subtotaal Aktie
NEC 4550 16X Black OEM
NEC_4550 €38.01 €38.01
Corsair 512MB DDR 400 Value Series CAS2.5
41401 €39.66 €79.32
Point Of View 7800GT Gamer PCI-E
pov7800GTX €304.95 €304.95
Maxtor 300GB 16MB SATA150 7200
MAX6B300SO €112.39 €112.39
Asus A8N-E
92654 €77.02 €77.02
AMD Athlon 64 3700+ San Diego s939
AMD_3700SANDIEGO €212.39 €212.39
Tagan 480Watt PSU TA-TG480-U01
TA-TG480-U01 €81.36 €81.36
Philips 17" 170S6FS TFT VGA, 12ms, Silver/Black
95880 €227.27 €227.27
Subtotaal: €1 132.71
BTW: €237.87

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal: €1 370.58

is wel zonder case:bow:

Davion

Legacy Member
Ziet der goed uit, al dat een ander merk HDD prefereer.
ALs kast: mss een Antec Sonata II 450W ? Dan kunde die Tagan zelfs nog laten vallen.

magnusjb1

Legacy Member
is beter dan die van yankee, alleen er zit (zoals je al zei) geen kast, montage toetsenbord, en muis bij.
Dus als je dat er bij op telt ga je over je budget heen

kakker 4-ever

Legacy Member
ja ik weet het maar ik heb thuis nog een muis liggen enik ga maar en goeiekope kast kopen ;)

magnusjb1

Legacy Member
voor goedkope kast zou ik idd voor de Antec Sonata 2 gaan, dan hoef je die extra voeding niet te kopen.
maar hoe ga je dat met montage en windows doen?

kakker 4-ever

Legacy Member
montage vraag ik in de winkel en ik heb thuis nog een windows xp liggen ;)

kakker 4-ever

Legacy Member
Ik heb eigelijk nog een vraag:
wij hebben telenet internet voor 1pc maar ik zou met die pc nu 2pc's op 1 aansluiting willen zetten.
zouden jullie mij kunnen uitlegen hoe ik dat moet doen??

Deguchi

Legacy Member
kakker 4-ever zei:
Ik heb eigelijk nog een vraag:
wij hebben telenet internet voor 1pc maar ik zou met die pc nu 2pc's op 1 aansluiting willen zetten.
zouden jullie mij kunnen uitlegen hoe ik dat moet doen??

meest eenvoudige en probleemloze oplossing is denk ik het aanschaffen van een router
dan hebt ge zowel inet toegang voor 4 pc's (bij de goedkoopste modellen) en ook onmiddelijk een thuisnetwerkje
het enige wat ge moet doen is de netwerkkabels in de juiste poorten steken en alles werkt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan