Heb nog wat gezocht en denk dat ik ga gaan voor een volledig zelfgemaakte. Heb es een oude ia (
http://www.inkoopacties.net/ia/2bnwl6vs/1) opgezocht en es gekeken wat het mij daar zou kosten:
Licht en Optica
HQI 400Watt Set € 113
Condensor lens - 90mm € 8,55
Fresnel 15" (2x) € 33,24
Objectief - Tripletlens € 30
Front Surface Mirror € 15
Reflector € 9
totaal € 209
Verder had ik voor de rest nog dit:
Behuizing & Koeling
Papst 4412/F2GLL (2x) € 30
Voeding € 15
Schakelaars & bedrading € 5
totaal € 50
Komt op €259 zonder tft, prijzen incl btw maar wel in inkoopactie. Ik neem aan dat dit mij dan tussen de 250 en de 300 euro zal kosten. Dan tel ik het bedrag erbij wat ik betaal aan een tft en dit komt toch echt mooi uit.
Maar nu is mijn belangrijkste vraag:
Is het de moeite om een 1600 x 1200 tft te gebruiken als je kan, gaan die pixels echt allemaal mooi door het objectief komen en effectief op het scherm geprojecteerd worden?