héhé, tejuist nieuwe pc gaan bestellen in de gecko, aangezien ik dit scherm kut vind (17 inch niet echt helder zoals ik er van verwacht, en dode pixel) en een 19 inch wil hebben ze me die ook aangeraden
Kdenk dak ook zo'n neovo gaan kopen (was aant twijfelen omdat het kinda onbekend merk is, maarja raVen, is het zeer goed scherm? (is er ook bevestiging voor aan de muur? en weinig ghosting

?