Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff, ik gebruik mijn in-ears altijd op de fiets... ik hoor dat wel wat minder, maar ik nog altijd zeer goede ogen... (in tegenstelling tot sommige andere leeftijdsgenotenKenshi zei:Mja kweet wel maar hij zoekt oortjes die luid kunnen, wil nog niet zeggen dat hij ze luid gaat gebruiken.
Op de fiets zou ik het al totaal afraden naar muziek te luisteren zeker met in ears maar soit. Dan hoor je totaal niet wat er in het verkeer gebeurt wat gevaarlijk is eigenlijk.
Maar op die andere argumenten kan je toch niets tegen inbrengen, zijn redenen om luide oortjes te hebben als je nog muziek wenst te horen als ze gewoon op tafel liggen enzo dus ja. Wilt toch niet zeggen dat ie ze ook zo luid gaat zetten bij normaal gebruik, dus weet niet vanwaar deze discussie komt eigenlijk.
)belange nie... als je met je ogen dicht rijdt, dan ben je met je leven aan het spelen...Roefus zei:ik wou ook eerst inears gaan kopen ma die zijn enorm prijzig en toen ik met de factor fiets bezig was was't helemaal geen aanrader
as ge zo van die dingen op de fiets opzet dan zijde toch wel imo met uw leven aan't spelen
)desert storm zei:pff, ik gebruik mijn in-ears altijd op de fiets... ik hoor dat wel wat minder, maar ik nog altijd zeer goede ogen... (in tegenstelling tot sommige andere leeftijdsgenoten)
Ulixes zei:Yeah right, goed bezig. Ambulances ed. zie je natuurlijk ook, vooral wanneer ze vanachter een hoek komen. Dito met vrachtwagens op ronde punten die plots achter je opduiken, etc.
Zelfde kritiek op johnnybakken met volume op max: belachelijk en gevaarlijk.
Ulixes zei:Yeah right, goed bezig. Ambulances ed. zie je natuurlijk ook, vooral wanneer ze vanachter een hoek komen. Dito met vrachtwagens op ronde punten die plots achter je opduiken, etc.
Zelfde kritiek op johnnybakken met volume op max: belachelijk en gevaarlijk.

Ulixes zei:Yeah right, goed bezig. Ambulances ed. zie je natuurlijk ook, vooral wanneer ze vanachter een hoek komen. Dito met vrachtwagens op ronde punten die plots achter je opduiken, etc.
Zelfde kritiek op johnnybakken met volume op max: belachelijk en gevaarlijk.
computer xp zei:Er is eel klein verschilleke met op shows het loeihard te zetten en het in het dagelijks verkeer loeihard te zetten, en doven die met een auto rijden zijn een minderheid.
) en als je deftige neemt kun je ze nog altijd luider zetten zodat je er eens gewoon met twee naar kan luisteren (wat ik niet aanraad, maar soit). Sennheiser zou hier ook mijn keuze zijn.