Archief - Nvidia GTX 680

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phate_13

Legacy Member
TinkiiHD zei:
Ik wou gewoon duidelijk maken dat hetgeen wat hij zei niet klopte..
Azerty.nl werkt wel degelijk met BTW excl. heb dit uit eigen ervaring ondervonden. We spreken hier over meer dan 70 euro die hij ervan aftrekt en ik zou zeker niet willen dat mensen daar over kijken.
En als bewijs kan je de BTW er bij rekenen en dan kom je op de normaal prijs van de GTX 680.

Hoe bedoel je met "Azerty.nl werkt met BTW excl.". Beide prijzen staan er bij, zowel incl. als excl. Hoe kan de incl. prijs dan nog eens exclusief zijn?

Wat wel zo is, is dat je vanuit België 21% BTW betaalt. Wat dus betekent dat je zo'n 452 euro zult betalen ipv de aangeduide 444 euro.

devil

Legacy Member
465 betaal je op azerty, inc alles ok verzending, wat nog altijd cheap is

TinkiiHD

Legacy Member
phate_13 zei:
Hoe bedoel je met "Azerty.nl werkt met BTW excl.". Beide prijzen staan er bij, zowel incl. als excl. Hoe kan de incl. prijs dan nog eens exclusief zijn?

Wat wel zo is, is dat je vanuit België 21% BTW betaalt. Wat dus betekent dat je zo'n 452 euro zult betalen ipv de aangeduide 444 euro.
Als dat dan toch zo is zoals u zegt heeft mijn vader vandaag een zware miskoop gedaan met zijn GTX680 die hij aan mij cadeau doet. :/ Hij heeft deze aangekocht voor 530 EUR op Alternate. Ik zal waarschijnlijk in gedachten gezeten hebben met het feit dat als je de BTW toch bij die 440 EUR bij rekend je ~ op dezelfde prijs als die van Alternate komt.

devil

Legacy Member
welk merk is die van 530 van u ?

tis wel zo dat de merken als asus en msi enzo wel 500 en meer kosten.
EVGA is de goeikoopste van 440 a 450

TinkiiHD

Legacy Member
devil zei:
welk merk is die van 530 van u ?

tis wel zo dat de merken als asus en msi enzo wel 500 en meer kosten.
EVGA is de goeikoopste van 440 a 450

gygabyte, maar de EVGA kost op Alternate ook 530. :/

devil

Legacy Member
raar , op veel shops ztaat de evga versie vrij goeikoop 475 is zo wa duurste dak tegen gekomen ben.

Yank

Legacy Member
Videokaarten | Core | Tweakers.net Pricewatch Prijzen

en al die modellen zijn voor minder dan 500 te krijgen via 2 seconden zoekwerk op tweakers pricewatch
de EVGA staat trouwens bij andere winkels nog rond de 450

dus als ge uw vader een dikke 60 euro wil besparen: probeer die bestellen bij alternate te annulere nen bestel elders.

TinkiiHD

Legacy Member
Yank zei:
Videokaarten | Core | Tweakers.net Pricewatch Prijzen

en al die modellen zijn voor minder dan 500 te krijgen via 2 seconden zoekwerk op tweakers pricewatch
de EVGA staat trouwens bij andere winkels nog rond de 450

dus als ge uw vader een dikke 60 euro wil besparen: probeer die bestellen bij alternate te annulere nen bestel elders.
Gaat moeilijk gaan, kan proberen.. Anyway merci voor de tip zal zeker nog van pas komen.

phate_13

Legacy Member
Je kunt altijd een bestelling annuleren. Je kunt dit zelfs nog een week later doen, na de levering. Je mag het dan zonder opgave van reden terugsturen en krijg je het volledige bedrag terug. (Excl. verzendkosten wel denk ik.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan