B.U.R.N
Legacy Member
yu,
ik zou graag eens jullie mening willen weten over het nostrome n52 gamepad, is het handig in games of is het maar een cool gadget, ik zou het nu vooral voor bf2 gebruiken.
verder heb ik zelf nog wat reviews gelezen die allemaal positief bleken te zijn.
ik zit eigelijk nog met een grote vraag, ik heb eens op een forum gelezen dat je toch al wat van programeren moet kennen om zo'n profile voor die n52 te maken en dat is niet echt iets voor mij. is het echt zo moeilijk om een goed profile te maken?
En als dat zo is, weet er dan iemand een goeie site waar je die profiles kan downloaden, ik heb er nog maar 1 gevonden via google maar daar stonden niet veel profiles op
alvast bedankt
ik zou graag eens jullie mening willen weten over het nostrome n52 gamepad, is het handig in games of is het maar een cool gadget, ik zou het nu vooral voor bf2 gebruiken.
verder heb ik zelf nog wat reviews gelezen die allemaal positief bleken te zijn.
ik zit eigelijk nog met een grote vraag, ik heb eens op een forum gelezen dat je toch al wat van programeren moet kennen om zo'n profile voor die n52 te maken en dat is niet echt iets voor mij. is het echt zo moeilijk om een goed profile te maken?
En als dat zo is, weet er dan iemand een goeie site waar je die profiles kan downloaden, ik heb er nog maar 1 gevonden via google maar daar stonden niet veel profiles op
alvast bedankt
maar als vervanging van toetsenbord bezien ik het eerder als cool gadget. programeren is niet echt moeilijk, zijn nogal makkelijke menu's enzo en ja ge hebt heel veel mogelijkheden voor toetscombinaties.