Archief - nieuwe pentium of AMD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
2 vragen ivm de conroe.

Komen een barebones uit voor de conroe?
Gaat de processor warm lopen?

Davion

Legacy Member
- Vermoedelijk
- Neen, toch niet zo fel als de Prescott's

btw: de huidige AMD's hebben geen reversed hyperthreading.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Die barebone is nu ook wel ni van de mooiste. Ik hoop dat er eentje van shuttle komt

blind_ripper

Legacy Member
SMa zei:
Ik vind de prijzen nu niet meteen terug, maar ze zijn toch niet goedkoop.
En het blijven Engineer Samples. Geen garantie en nog altijd het bezit van Intel.
mijn zal een retail zijn ;) geen es en tis een stepping 5

SMa

Legacy Member
alle retail is stepping 5 ;)

Ik ben nog aan het uitrekenen wat ik zal doen.
Laptop (Merom) krijgt voorrang, desktop zie ik dan wel. Misschien dat ik eerst eBay in het oog zal houden of een 960 ga oppikken door geldgebrek.
Een nieuwe stepping kan dan niet meer zo lang op zich laten wachten, tegen januari zal er wel al een nieuwe zijn, ik koop dan wel een Conroe.
Tenzij ik in de eerste week na de launch een Conroe kan krijgen, dan zou ik het niet kunnen laten :D

duploxxx

Legacy Member
solix_inc zei:
Ik heb ergens gelezen dat een x2 3800+ (am2) de E6300 klopte op single treads via de 'Reversed HyperThreading'

die site moogde me zeker es doorsturen.... :music:

solix

Legacy Member
Ja dat weet ik ook maar het was gewoon te tonen dat vinteg niet verkeerd was :p

duploxxx

Legacy Member
SMa zei:
alle retail is stepping 5 ;)

Ik ben nog aan het uitrekenen wat ik zal doen.
Laptop (Merom) krijgt voorrang, desktop zie ik dan wel. Misschien dat ik eerst eBay in het oog zal houden of een 960 ga oppikken door geldgebrek.
Een nieuwe stepping kan dan niet meer zo lang op zich laten wachten, tegen januari zal er wel al een nieuwe zijn, ik koop dan wel een Conroe.
Tenzij ik in de eerste week na de launch een Conroe kan krijgen, dan zou ik het niet kunnen laten :D

en jij noemt niet conroe kopers mis kopers :applause: :applause: un uwe 960 is dat niet zeker....

@blind ik ben er zeker van met uw conecties dat ge den conroe als eerste zult hebben bij bytes :p :p :p :p :p :p :p :p

blind_ripper

Legacy Member
duploxxx zei:
en jij noemt niet conroe kopers mis kopers :applause: :applause: un uwe 960 is dat niet zeker....

@blind ik ben er zeker van met uw conecties dat ge den conroe als eerste zult hebben bij bytes :p :p :p :p :p :p :p :p
als ik nu eens zeg dak mss al nu donderdag hier heb :D

SMa

Legacy Member
duploxxx zei:
en jij noemt niet conroe kopers mis kopers :applause: :applause: un uwe 960 is dat niet zeker....
zeg eens waar dat ik dat gezegd heb ;)
wat ik "mis" noem is de Conroe negeren.
En een 960 voor +-€100 noem ik geen miskoop nee.

blind_ripper zei:
als ik nu eens zeg dak mss al nu donderdag hier heb :D
Ik hoop het voor jou...
Nochtans kan Bytes@work daardoor wel het recht verliezen om Intel cpu's te verkopen.

-dawnz-

Legacy Member
RippAH zei:
ok, dus wat ik hieruit begrepen heb is dat de Conroe SOWIEZO beter zal zijn dan den 3800+ op gaming vlak? maar is de prijs ook hetzelfde?

en kwist niet dat deze al gedaald was in prijs aangezien op de website van men computerzaak dit staat:
AMD Athlon 64 3800+ box - Socket AM2 : € 309,00

de site is wel maar laatst geupdate op 29 mei, zie ik net

toch al bedankt voor de reacties
de conroe zal ook beter zijn als een AMD FX in games.

-Timo-

Legacy Member
Dan vraag ik mij toch ook af wrm AMD de prijs van de FX niet laat dalen. Wie koopt die cpu dan nog, als je voor minder dan helft een betere hebt :s

SMa

Legacy Member
FX en XE worden niet beinvloed door de martk, het is het stokpaardje van de producent.
Die prijzen zullen altijd vaststaan op €1000. Nu is het aan AMD om een FX uit te brengen die sneller is dan een E6700.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan