Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KoeKaTsJoE zei:2 vragen ivm de conroe.
Komen een barebones uit voor de conroe?
KoeKaTsJoE zei:2 vragen ivm de conroe.
Gaat de processor warm lopen?
mijn zal een retail zijnSMa zei:Ik vind de prijzen nu niet meteen terug, maar ze zijn toch niet goedkoop.
En het blijven Engineer Samples. Geen garantie en nog altijd het bezit van Intel.
geen es en tis een stepping 5

solix_inc zei:Ik heb ergens gelezen dat een x2 3800+ (am2) de E6300 klopte op single treads via de 'Reversed HyperThreading'

weet wel niet of we ze zullen hebben bij lanch maar we gaan proberen stock aan te leggen 
Gunk zei:By: Vincent Tegenbos -

Ik denk toch niet dat hij verkeerd is.Davion zei:Percies dat de vinteg toch efkes verkeerd is hier zen![]()
SMa zei:alle retail is stepping 5
Ik ben nog aan het uitrekenen wat ik zal doen.
Laptop (Merom) krijgt voorrang, desktop zie ik dan wel. Misschien dat ik eerst eBay in het oog zal houden of een 960 ga oppikken door geldgebrek.
Een nieuwe stepping kan dan niet meer zo lang op zich laten wachten, tegen januari zal er wel al een nieuwe zijn, ik koop dan wel een Conroe.
Tenzij ik in de eerste week na de launch een Conroe kan krijgen, dan zou ik het niet kunnen laten![]()

als ik nu eens zeg dak mss al nu donderdag hier hebduploxxx zei:en jij noemt niet conroe kopers mis kopers :applause: :applause: un uwe 960 is dat niet zeker....
@blind ik ben er zeker van met uw conecties dat ge den conroe als eerste zult hebben bij bytes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

zeg eens waar dat ik dat gezegd hebduploxxx zei:en jij noemt niet conroe kopers mis kopers :applause: :applause: un uwe 960 is dat niet zeker....

Ik hoop het voor jou...blind_ripper zei:als ik nu eens zeg dak mss al nu donderdag hier heb![]()
de conroe zal ook beter zijn als een AMD FX in games.RippAH zei:ok, dus wat ik hieruit begrepen heb is dat de Conroe SOWIEZO beter zal zijn dan den 3800+ op gaming vlak? maar is de prijs ook hetzelfde?
en kwist niet dat deze al gedaald was in prijs aangezien op de website van men computerzaak dit staat:
AMD Athlon 64 3800+ box - Socket AM2 : € 309,00
de site is wel maar laatst geupdate op 29 mei, zie ik net
toch al bedankt voor de reacties