Archief - Nieuwe PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Japjap,vakantiejob in Augustus en met het geld nieuw pc'tje kopen.
Budget: liefst zo weinig mogelijk geld :D

Nee,liefst een
-AMD Dual-Core 4000+
-bijpassend mobo,goede prijs/kwaliteit
-graka om te gamen,liefst geen 500€! Zelf een 7600GT is goed!
-HD van 80gig is ook al goed!
-1gig RAM is voldoende

dient NIET om overgeklokt te worden

Voor de specialisten,ik beschik niet over de mogelijkheid om te bestellen bij Tones.be;) ik ga alles halen bij de (plaatselijke PC boer)

Bedankt!

Mette2

Legacy Member
Best dan eind augustus nog eens posten hier, dan heb je al een heel ander systeem voor hetzelfde geld waarvoor je nu een zou samenstellen.

-Timo-

Legacy Member
Tegen dan is er de conroe, dus wachten ;) (BTW een X2 4000+ bestaat niet dacht ik)

Stancke

Legacy Member
Jap,okay maar zullen de prijzen van de Dual-Core niet férm dalen als de Conroe op de markt komt? Dus ik zou dan eerder voor een Dual-Core gaan dan voor een Conroe

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
dat zal je dan wel merken veronderstel ik.
Kan goed zijn dat de conroe zeer goedkoop op de markt komt, X2 zal dalen in prijs, maar het toch nog altijd beter is om conroe te kopen.

Binnen paar maanden zal dat wel duidelijk zijn, nu nog niet. 3 maand is heel veel in computerland

Davion

Legacy Member
Conroe is als ik mij niet vergis ook DualCore, en die gaat ook aantrekkelijk geprijsd zijn, en zoals het er nu naar uit ziet gaat die de vloer met AMD aanvegen, wachten en in September nog eens vragen is de boodschap.

Stancke

Legacy Member
Ok,bedankt

Nog 1 vraagje:

Wat zou de richtprijs van de Conroe zijn want ik verdien nu ook geen stukken van mensen met m'n vakantiejob:D

Stancke

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
dat zal je dan wel merken veronderstel ik.
Kan goed zijn dat de conroe zeer goedkoop op de markt komt, X2 zal dalen in prijs, maar het toch nog altijd beter is om conroe te kopen.

Binnen paar maanden zal dat wel duidelijk zijn, nu nog niet. 3 maand is heel veel in computerland

mmmmmmmmmm :unsure:
Je weet dat die 309 dollars de prijs is voor distibuteurs en gelden vanaf 10.000 stuks ? Vervolgens moeten hun winst maken op de verkoop naar de winkeliers, die moeten weer winstmaken op hun klanten, dus geloof mij, deze zal bij lancering voor 850 A 900 euro in de winkel liggen, als het niet meer is. zn 4 MB cache maakt hem uniek

mythe

Legacy Member
Goedkoop noemen ze dat dan. De Conroe.
Gewone prijzen zoals ze nu zijn.

En tegen dan is AMD ook al met iets nieuws op komst.

NEEN, ik ben geen AMD fanboy. Want ik heb nog nooit amd gehad :p.

-Timo-

Legacy Member
Als je ziet dat die conroe van 400 euro een (overclockte) AMD FX verslaat die meer als 2 maal duurder is, dan weet je het wel ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan