Archief - nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svenny007

Legacy Member
hey waar kan ik het beste een nieuwe pc samenstellen ?
mijn budget is 1000 euro

is vooral voor te gamen
en moet 2 schermen aankunnen.

case, muis en schermen heb ik nog.


liegt het nu aan mij of zijn de prijzen van pc's weer ferm omhoog gegaan ?
tijd geleden had ge al ne supperpc voor 1000 euro en als ik nu eentje samenstel kom ik al rap op meer dan het dubbele


alvast bedankt
Svenny007

{YA}Gr3c0

Legacy Member
@ Tones.be

NEC 4550 16X WIT DVD-RW 46,00

CORSAIR TWINX 1024MB PC3200(2X512MB) 127,00

MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-EXPRESS 7800 GT 322,00

MSI K8N NEO4-F SOCKET 939 86,80

AMD ATHLON64 939 3500+ Venice Boxed Socket 939 215

SEAGATE 200GB 8MB SATA300 7200RPM ST3200827AS 119,00

ANTEC Smartpower 450WATT 2.0 85.50

Totaal bedrag: 1001.3 €

Dit zonder schermen, kast , toetsenbord en muis

Als ge ne keyboard wilt hebben, dit kost tussen de 10 à 20 €

Yank

Legacy Member
Ongeveer zelde config, maar dan cpu iets zwakker, maar dubbel zoveel geheugen:
Apacer 1 Gb DDR PC3200 CL 3 € 101,00 € 202,00 [Wissen]
Gigabyte K8NF-9 nForce4 socket 939 € 92,00 € 92,00 [Wissen]
Aopen 7800GT 256mb DDR Dual DVI/TV-out SLI retail PCI-express € 316,00 € 316,00 [Wissen]
Seagate 200Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb € 105,00 € 105,00 [Wissen]
LC-Power 550W Super Silent 12cm Black Edition Revision 2 € 40,00 € 40,00 [Wissen]
AMD box Athlon64 3200+ socket 939 Venice € 176,00 € 176,00 [Wissen]
BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart € 42,50 € 42,50 [Wissen]
Totaal: € 973,50 bij jaha.be

Davion

Legacy Member
Antec Sonata II 450W
MSI K8N Neo4-FI
AMD A64 3500+ Venice
2x512Mb DDR PC3200
GeForce 7800GT
WD HDD 200GB SATA WD2000JD
BenQ DW-1640

CTU_Jackbauer

Legacy Member
AMD Athlon64 X2 3800+ "box" 2x512kB, 200 MHz FSB, S.939 sofort lieferbar 294,52 €

WD Caviar WD2500JB, 250GB 250GB, 7200 sofort lieferbar 89,35 €

MSI NX7800GT-VT2D256E NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe sofort lieferbar 284,34 €

2x1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 3 Corsair Valueselect sofort lieferbar 170,20 €

ASUS A8N-E, Sockel939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX sofort lieferbar 87,09 €

ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt sofort lieferbar 74,30 €

totaal: 999,80 €

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Een beter systeem dan dat van CTU_Jackbauer ga je niet hebben voor die prijs. Maar in Duitsland liggen de prijzen dan ook altijd een beduidend stuk lager.
Enige verschil is dat er geen DVD-RW bijzit... (= + €40 à €45)

neomitochondria

Legacy Member
CTU_Jackbauer zei:
AMD Athlon64 X2 3800+ "box" 2x512kB, 200 MHz FSB, S.939 sofort lieferbar 294,52 €

WD Caviar WD2500JB, 250GB 250GB, 7200 sofort lieferbar 89,35 €

MSI NX7800GT-VT2D256E NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe sofort lieferbar 284,34 €

2x1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 3 Corsair Valueselect sofort lieferbar 170,20 €

ASUS A8N-E, Sockel939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX sofort lieferbar 87,09 €

ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt sofort lieferbar 74,30 €

totaal: 999,80 €

komt wss van www.hardwareversand.de en ja voor deze prijs zal je niet veel beter vinden aangezien deze winkel één van de goedkoopste is van duitsland.

Svenny007

Legacy Member
neomitochondria zei:
komt wss van www.hardwareversand.de en ja voor deze prijs zal je niet veel beter vinden aangezien deze winkel één van de goedkoopste is van duitsland.


ziet er goed uit.

werkt die gewoon met winxp pro of heb ik daar de 64 bit voor nodig ?

Yank

Legacy Member
Gewone XP werkt ook, de 64-bit zou ik zelf niet meteen aanraden omdat er toch nauwelijks (lees: zo goed als geen) programma's/games zijn die er gebruik van maken en soms kun je miserie krijgen met drivers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan