Archief - nieuwe pc (budget pc)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fearofthedark

Legacy Member
ik wil graag een nieuwe pc kopen maar mag maar rond de 700€ zonder scherm kosten en 850 ofzo met scherm. ik heb al een hdd van 250 gig en een sata 2 1 gig ram die er in komen.

ik had gedacht aan de volgende onderdelen
athlon 64 3200+ (190€)
asu a8n-vm-csm (95€)
geforce 7600 (220€)
kast, keyboard en dvdwriter en een gewone dvd lezer en diskettestation

iemand een idee voor een goed scherm en mis ik iets

help mij dit is maar een idee als iemand een betere configuratie heeft laat het mij weten

greetz

JackF

Legacy Member
Aplus Qbic case zwart zonder voeding
LC Power 550W Silent Giant 14cm fan voeding
AMD Athlon64 3200+ CPU
MSI K8N Neo4-FI Nforce4 Ultra socket 939 moederbord
XFX 7600GT Extreme Edition 256mb DDR PCI-express
BenQ DW1650 16x Dual Layer writer zwart
NEC floppydrive zwart
Neovo F-417 17"TFT 12ms zwart

Totaal : 849 euro

The_Element007

Legacy Member
JackF zei:
Aplus Qbic case zwart zonder voeding
LC Power 550W Silent Giant 14cm fan voeding
AMD Athlon64 3200+ CPU
MSI K8N Neo4-FI Nforce4 Ultra socket 939 moederbord
XFX 7600GT Extreme Edition 256mb DDR PCI-express
BenQ DW1650 16x Dual Layer writer zwart
NEC floppydrive zwart
Neovo F-417 17"TFT 12ms zwart

Totaal : 849 euro

Maak van die case en voeding een Antec Sonata II, die voeding is veel beter dan die LC, LC: enkel nog maar last mee gehad... slechte beveiliging erop me dunkt...

Mette2

Legacy Member
Waarvoor ga je hem gebruiken? Is het de bedoeling dat je er games kan op spelen?

fearofthedark

Legacy Member
ja absoluut gamen is mijn ding en ga er oek mee op lan wille gaan
maar da kan nog allemaal verander worde he die onderdele dus laat elle gaan voor ongeveer 1000€ met scherm

Mette2

Legacy Member
Moederbord : Asus A8N-E of Msi K8N Neo4-F
CPU : AMD Athlon 64 3700+
GFX : nVidia 7600 GT
Monitor : Samsung SyncMaster 740BF
Case : iets met 400 Watt zal wel genoeg zijn
DVD-rom en writer: Benq of NEC
Keyboard : logitech

Prijs kom ik op +-750€

fearofthedark

Legacy Member
7600 is die goed vor de huidige generatie te kunne spele of moette al toegevinge beginne doen me die kaart

Davion

Legacy Member
Goede config, ma kzou geen brolcase met brolvoeding pakken, pak iets degelijks van Antec of Chieftec. Als writer zou ik zeker de BenQ DW-1650 pakken.

Die is zeker goed.

Mette2

Legacy Member
fearofthedark zei:
7600 is die goed vor de huidige generatie te kunne spele of moette al toegevinge beginne doen me die kaart

Hangt er vanaf, wat moeten we verstaan onder "een toegeving doen" ?

boostah

Legacy Member
idd alles high lukt enkel met de heel dikke kaarten, bv COD kan geen enkel kaart aan deftige fps alles high op dx9, toegevingen tja, in single player kan een fps van 30 (soms drops naar 20) niet echt kwaad (single player= eyecandy) voor multiplayer moet ge AA en AF naar beneden schroeven maarja daar hoeven die franjes ook allemaal niet

fearofthedark

Legacy Member
toegeving in zin van alles low res te speel heb nu ne 5700ultra.
is der een wereld van verschil tussen die 2?

GlEnN_87

Legacy Member
Ik verkoop mijn huidige setup (uitzondering van scherm, geluidskaart, speakers, kast)
Interesse? mail naar [email protected]
Setup staat onderaan in sig.
Kan voor jou met deze onderdelen een goede prijs/kwaliteits pc samenstellen.

Mvg,
Glenn

belgarath03

Legacy Member
das raar van LC Power, ik heb al alleen nog maar mensen gekend die daar content van zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan