Archief - Nieuwe PC boxen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. M

Legacy Member
Mette2 zei:
ben er gewoon content van, meer kan ik nie zeggen
ik ben van de mijne ook relatief content buite die zware bass
ma tis daarom ni da er geen beter is voor dezelfde prijs he
wa ge nog ni hebt gehoort mist ge ni :)

MaTraK

Legacy Member
klik

Deze paar maanden geleden bij pixmania gekocht en nog geen second spijt van.
Google der maar op los naar reviews, een te beaten product kwa prijs/kwaliteit.

En balance>boemboem imo...

Mette2

Legacy Member
Mr. M zei:
ik ben van de mijne ook relatief content buite die zware bass
ma tis daarom ni da er geen beter is voor dezelfde prijs he
wa ge nog ni hebt gehoort mist ge ni :)

Das waar, ik moet toegeven, ik ben geen expert op gebied van boxen en die Z-2300 is ook het eerste setje dat ik eigenlijk koop voor mijn pc, kwas er int begin echt van onder de indruk vandaar ook mijn felle reactie, kzal die post maar verwijderen....

Mr. M

Legacy Member
Mette2 zei:
Das waar, ik moet toegeven, ik ben geen expert op gebied van boxen en die Z-2300 is ook het eerste setje dat ik eigenlijk koop voor mijn pc, kwas er int begin echt van onder de indruk vandaar ook mijn felle reactie, kzal die post maar verwijderen....
ge moet u post ni verwijderen van mij he :)
het is ni omda ik een ander idee heb da daarom u idee ineens nimeer mag bestaan ofzo he :p

en idd, ik ben ook relatief content van mijn boxenset, ma ik vind het gewoon spijtig da alle uitleg da we hier tegewoordig over audio hebben er ni een jaarke vroeger was, das al :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr. M zei:
en idd, ik ben ook relatief content van mijn boxenset, ma ik vind het gewoon spijtig da alle uitleg da we hier tegewoordig over audio hebben er ni een jaarke vroeger was, das al :)


Ge wilt nie weten hoe lang ik al een aanvraag heb gedaan voor die geluidssticky

Frigo

Legacy Member
creative heeft mooie en stijlvolle boxjes, en ze klinken ook vree goe

Ovidius

Legacy Member
De logitech Z-2300 echt pakken.

Ferme boxen ( ongelofelijke goede bas)

Ben er zelf ook eigenaar van.

Dakantochnie

Legacy Member
Mag ik iedereen oproepen om niet meer ongefundeerde kritieken te posten die dikwijls vol onwaarheden staan aub?

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
Mag ik iedereen oproepen om niet meer ongefundeerde kritieken te posten die dikwijls vol onwaarheden staan aub?


wat bedoel je daar toch mee dakantochnie? :rofl:


btw: kheb nu nog maar gezien dat ze u hier ook tot mod gebombardeerd hebben :p

Dakantochnie

Legacy Member
computer xp zei:
wat bedoel je daar toch mee dakantochnie? :rofl:
Comediant. :p

Maar voor iedereen die het toch nog niet duidelijk was, ik had het over de posts waarin verwezen wordt naar een "1337 set met een bangelijke bas" (ik denk dat iedereen wel weet over welk merk ik het nu heb) die tegen een "nie normale prijs, echt doen" verkocht worden.
Zoiets is niet bepaald een neutrale reactie en de threadstarter heeft daar dus ook niet veel aan. Bovendien lokt het ergernis uit bij bepaalde personen die het wel goed menen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan