Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben van de mijne ook relatief content buite die zware bassMette2 zei:ben er gewoon content van, meer kan ik nie zeggen

Mr. M zei:ik ben van de mijne ook relatief content buite die zware bass
ma tis daarom ni da er geen beter is voor dezelfde prijs he
wa ge nog ni hebt gehoort mist ge ni![]()
ge moet u post ni verwijderen van mij heMette2 zei:Das waar, ik moet toegeven, ik ben geen expert op gebied van boxen en die Z-2300 is ook het eerste setje dat ik eigenlijk koop voor mijn pc, kwas er int begin echt van onder de indruk vandaar ook mijn felle reactie, kzal die post maar verwijderen....



Mr. M zei:en idd, ik ben ook relatief content van mijn boxenset, ma ik vind het gewoon spijtig da alle uitleg da we hier tegewoordig over audio hebben er ni een jaarke vroeger was, das al![]()
de kans is klein da het 1.5 jaar iscomputer xp zei:Ge wilt nie weten hoe lang ik al een aanvraag heb gedaan voor die geluidssticky

Mr. M zei:de kans is klein da het 1.5 jaar is![]()
![]()
mja ok dan had k mss nog een ander setje gekocht gehad majacomputer xp zei:(een dik jaar zal ik je zeggen ask davion)

dakantochnie zei:Mag ik iedereen oproepen om niet meer ongefundeerde kritieken te posten die dikwijls vol onwaarheden staan aub?


Comediant.computer xp zei:wat bedoel je daar toch mee dakantochnie?![]()
