Rudra
Legacy Member
beste
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm, maar weet niet goed welke de "betere" zijn. Ik zou graag een GSM hebben dat een azerty toetsenbord heeft (geen gsm die openschuift) MAAR met knoppen bij voorkeur van Samsung of Nokia
wat de gsm zeker moet hebben:
- Wi-Fi
- Een goede camera voor goede foto's met flits!(minstens 3 megapixels).
- muziekspeler
- Er moet een micro SD kaart inkunnen.
- GEEN Touchscreen
Budget: 200€
Met vriendelijke Groeten
Rudra
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm, maar weet niet goed welke de "betere" zijn. Ik zou graag een GSM hebben dat een azerty toetsenbord heeft (geen gsm die openschuift) MAAR met knoppen bij voorkeur van Samsung of Nokia
wat de gsm zeker moet hebben:
- Wi-Fi
- Een goede camera voor goede foto's met flits!(minstens 3 megapixels).
- muziekspeler
- Er moet een micro SD kaart inkunnen.
- GEEN Touchscreen
Budget: 200€
Met vriendelijke Groeten
Rudra